Da jeg læste dit indlæg, fik jeg faktisk lidt ondt af dig. At være så påvirket af materielle ting og hvad andre mennesker tænker om de valg du tager om tøj. Dét synes jeg er synd, at bruge energi på i sit liv.
Det er jo ikke tøj du finder i en skraldespand, du køber. Jeg synes, du lyder forkælet og alt for uoplyst og naiv omrking forskellighederne i samfundet, behov og krav.
Jeg kender dig slet ikke og har slet ikke noget dårligt at sige om dig som person, det må du endelig ikke tro. Men jeg synes, at dine tanker/det skrevne i indlægget syner til at du bestemt mangler nogle realistiske oplysninger og sans og respekt for forskelligheder i samfundet.
Om folk snakker ell kigger skævt til dig, når du nærmest i "smug" køber tøj i Bilka..........
Hvad tænker du egentlig om os alm mennesker, der køber tøj ved H&M på konto ell dem der køber genbrugstøj ell søskende der arver sko efter hinanden...
Alle mennesker har sørme brug for engang ell to i livet og komme ned og bide i græsset..... Det kan gøre én så fornuftig bagefter 
Go' dag........ Skulle ikke være et negativt svar, men du prikkede lige til mig der 
Anmeld