Kunne du finde på at købe tøj i Bilka, Føtex mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig - er fuldstæding ligeglad med, hvad folk tænker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

:s .. har du overhovedet læst indlægget?

I dit indlæg skriver du at dit barn kun går i dyrt mærketøj... Tro det er det hun hentyder til.

Anmeld

2. maj 2013

TNBC

Faith skriver:

Tror der er noget du har misforstået. Prøv at læse hele tråden

Ts siger at hendes barn kun går i mærketøj. De dyre mærker. Som om at bilka og føTex er for godt til hendes barn.

Anmeld

2. maj 2013

Chevro

Anonym skriver:

Jeg er Anonym da jeg er lidt genert over det.

Jeg er begyndt at købe tøj i Bilka, jeg fik jeg 2 bluser for 150 kroner sidst jeg var der! jeg følte mig helt spareagtig! normalt plejer jeg at købe tøj i meget dyre butikker, og bluser til over 200 kroner stk. 

Men her for tiden er jeg blevet SÅ nærig angående mig selv! min søn får Hummel og alle de dyre mærker, der bliver IKKE sparet på noget som helt. Men med mig selv? åh jeg er nærig. Jeg har lige købt en taske som var 2 sortering da normalprisen var 600 og jeg fik den for 190 fordi den var lidt plettet. 

Kunne i finde på at købe tøj i Bilka, føtex mm? og har i oplevet at i er blevet nærige med hensyn til jeres eget forbrug efter i har fået børn?

Jeg synes det er blevet rigtig slemt, jeg tænker "åh for de 200 kroner kunne min søn have fået dit og dat.."  har så dårlig samvittighed når jeg bruger 200 kroner på tøj til mig selv, men kan sagtens brænde flere tusinde af på min søn uden dårlig samvittighed.. Og vi har penge nok, så det er slet ikke det 

Det afhænger jo af om man køber det fordi det er pænt, og passer en flot - eller om det er fordi man er tvunget til det mht penge.

Men uanset grund, kan jeg sagtens finde på det :-) Hvis noget er lige mig eller min søn, er jeg sku ligeglad hvor det er købt. Det eneste jeg ikke gør, er at købe brugt! Der er jeg lidt sippet :-D

Jeg synes ofte jeg kan finde noget der koster det samme i de slags forretninger som i f.eks only eller name it (:

Anmeld

2. maj 2013

SjeBets

jeg køber tøj der hvor jeg falder over det, og vi har en masse dejlige outlet butikker her omkring det er billigt og så er jeg glad, jeg er totalt ligeglad med, og det er mine børn heldigvis også om det er købt i kvickly, bilka, føtex, name it , eller andet.  Mine børn går da også i Hummel og andet, men kun når det er super tilbud jeg finder i en af vores mange outlet butikker, jeg gider nemlig ikke sælge videre så det går i arv, til både min nevø og min mands eks, da deres børn er mindre end mine. 

Jeg ville mere ærge mig over at enten jeg eller mine børn, havde fået et par bukser til mange penge og de så rev hul idem, som de faktisk gør med alle deres bukser pt, ja ok tøsen gør så ikke, men knægten gør det konstant, så hellere bukser til mellem 50 og 160 kr pr par. 

og jeg er totalt ligeglad med om folk tænker noget om det, jeg er helt høj når jeg har fundet to hummel trøjet til 250 kr, eller har fået 5 par cowboy bukser til knægten til under 300 kr.

Anmeld

2. maj 2013

Maja_4000

Selvfølgelig kunne jeg det :p jeg hader at shoppe til mig selv ,, hvorfor ikke slå det sammen med dagligdags indkøb?

Anmeld

2. maj 2013

Clisolka

Jeg køber stort set kun tøj i Føtex (Bilka har jeg ikke i nærheden desværre) 

Så længe det passer og er fint, så er jeg ligeglad med mærket (og hvad folk tænker) 

Anmeld

2. maj 2013

Kloster

Da jeg læste dit indlæg, fik jeg faktisk lidt ondt af dig. At være så påvirket af materielle ting og hvad andre mennesker tænker om de valg du tager om tøj. Dét synes jeg er synd, at bruge energi på i sit liv.

Det er jo ikke tøj du finder i en skraldespand, du køber. Jeg synes, du lyder forkælet og alt for uoplyst og naiv omrking forskellighederne i samfundet, behov og krav.

Jeg kender dig slet ikke og har slet ikke noget dårligt at sige om dig som person, det må du endelig ikke tro. Men jeg synes, at dine tanker/det skrevne i indlægget syner til at du bestemt mangler nogle realistiske oplysninger og sans og respekt for forskelligheder i samfundet.

Om folk snakker ell kigger skævt til dig, når du nærmest i "smug" køber tøj i Bilka..........

Hvad tænker du egentlig om os alm mennesker, der køber tøj ved H&M på konto ell dem der køber genbrugstøj ell søskende der arver sko efter hinanden...

Alle mennesker har sørme brug for engang ell to i livet og komme ned og bide i græsset..... Det kan gøre én så fornuftig bagefter

Go' dag........ Skulle ikke være et negativt svar, men du prikkede lige til mig der

Anmeld

2. maj 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Jeg er Anonym da jeg er lidt genert over det.

Jeg er begyndt at købe tøj i Bilka, jeg fik jeg 2 bluser for 150 kroner sidst jeg var der! jeg følte mig helt spareagtig! normalt plejer jeg at købe tøj i meget dyre butikker, og bluser til over 200 kroner stk. 

Men her for tiden er jeg blevet SÅ nærig angående mig selv! min søn får Hummel og alle de dyre mærker, der bliver IKKE sparet på noget som helt. Men med mig selv? åh jeg er nærig. Jeg har lige købt en taske som var 2 sortering da normalprisen var 600 og jeg fik den for 190 fordi den var lidt plettet. 

Kunne i finde på at købe tøj i Bilka, føtex mm? og har i oplevet at i er blevet nærige med hensyn til jeres eget forbrug efter i har fået børn?

Jeg synes det er blevet rigtig slemt, jeg tænker "åh for de 200 kroner kunne min søn have fået dit og dat.."  har så dårlig samvittighed når jeg bruger 200 kroner på tøj til mig selv, men kan sagtens brænde flere tusinde af på min søn uden dårlig samvittighed.. Og vi har penge nok, så det er slet ikke det 

årh ja, jeg ELSKER at spare penge.. købte for nylig to body´er i føtes til 5 kr stykket i en rode kasse, men de er altså rigtig fine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.