Kunne du finde på at købe tøj i Bilka, Føtex mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg er fløjtende ligeglad med, hvilket mærke der står i nakken, hvis bare jeg synes det er pænt og det sidder godt

Men man kan da tit godt mærke forskel i kvaliteten, hvis man køber det dyrer, men altså nogle gange må man jo overveje, hvor man vil smide sine penge

.. DEJLIGT at vide der er andre der er ligeglade

Ja, og jeg vil hellere smide mine penge på min søn, og købe billigt tøj.. det føles godt når det er sådan.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Louise H.

Hvis jeg ser noget tøj jeg kan lide til billige penge, så køber jeg det gerne. Jeg er ligeglad med om det er fra Bilka. Jeg har købt en top der i januar til 10 kr og helt ærligt... Det er en bluse jeg bruger rigtig meget. Så skid da hul i at den er fra Bilka.

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Issirhc :) skriver:

Jeg kunne sagtens finde på at købe tøj i Bilka, Føtex etc.. Det rager mig en papand om folk de ved det er derfra.. Så længe det er det jeg kan lide og det sidder behageligt..

dejligt positivt! gid jeg kunne tænke sådan! 

Måske er det fordi jeg plejer at gå i dyrt tøj, så får man sådan lidt en skyld følelse.. 

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det kan da være fløjtende ligegyldigt hvad andre tænker. Man er da super overfladisk hvis man dømmer andre mennesker på deres tøj.

Synes jeg også! men en del af mine veninder har tit lavet lede bemærkninger om bilka tøj.. og sagt "hende der har sikkert shoppet i bilka!" så er så bange for at de dømmer mig på det 

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Det kan da være fløjtende ligegyldigt hvad andre tænker. Man er da super overfladisk hvis man dømmer andre mennesker på deres tøj.

Synes jeg også! men en del af mine veninder har tit lavet lede bemærkninger om bilka tøj.. og sagt "hende der har sikkert shoppet i bilka!" så er så bange for at de dømmer mig på det 

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Louise :-) skriver:

Hvis jeg ser noget tøj jeg kan lide til billige penge, så køber jeg det gerne. Jeg er ligeglad med om det er fra Bilka. Jeg har købt en top der i januar til 10 kr og helt ærligt... Det er en bluse jeg bruger rigtig meget. Så skid da hul i at den er fra Bilka.

.. tak for en positiv indstilling og ville ønske jeg også tænkte sådan!

prøvede min nye bluse i dag, og den sad SÅ godt! elsker den, men er så bange for at gå med den hvis folk opdager den stadig er solgt i bilka, så ved de jo at den er derfra det er mega latterligt at jeg har det sådan 

Anmeld

1. maj 2013

Louise H.

Anonym skriver:

.. tak for en positiv indstilling og ville ønske jeg også tænkte sådan!

prøvede min nye bluse i dag, og den sad SÅ godt! elsker den, men er så bange for at gå med den hvis folk opdager den stadig er solgt i bilka, så ved de jo at den er derfra det er mega latterligt at jeg har det sådan 

Jeg forstår virkelig ikke at folk kan se negativt på at man har købt en bluse i Bilka. Hvis det virkelig er det folk dømmer en ud fra, så er det virkelig lavt!

Men du kan jo lide den og det er det vigtigste

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Louise :-) skriver:

Jeg forstår virkelig ikke at folk kan se negativt på at man har købt en bluse i Bilka. Hvis det virkelig er det folk dømmer en ud fra, så er det virkelig lavt!

Men du kan jo lide den og det er det vigtigste

Ja det er rigtigt! det er rart at høre at der er folk der har en mere afslappet indstilling til det 

Anmeld

1. maj 2013

Tranebaer

Jeg har det omvendt: Jeg griner af dem der køber dyrt tøj til ingen verdens nytte. Ej det passer ikke helt, for jeg har masser af (diskret) dyrt, lækkert tøj. Men jeg griner (indvendigt) af dem der køber mærker som f.eks. hummel til deres børn - for helt ærligt, deres mærker og striber er klistret ud over tøjet. Det er jo hæsligt, det eneste formål det har er, at vise at det er dyrt.

Der er jo naturligvis ikke bilkalogoer på tøj fra bilka, for det signalerer ikke at det dyrt, tværtimod. Og logoer på tøj har kun den ene funktion: Se det er dyrt. 

Lidt rodet, men håber du får min pointe. Synes det er mere pinligt og grinagtigt at købe tøj fordi det er dyrt end at købe tøj fordi det er billigt.

Anmeld

1. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Okay, så du er ligeglad med at folk ved at du handler fx tøj i Bilka? jeg hader bare det der med at have noget på som stadig bliver solgt i bilka, for jeg er bange for folk tænker "åh hende der har ingen penge og bliver nød til at købe billige ting.." eller kommer med dumme kommentare  selvom jeg elsker at købe billige ting, jeg får det så godt af det!

Ja. For hvis det virkelig er det jeg vil have så er det bare det som jeg køber også bare bounse det er billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.