Kunne du finde på at købe tøj i Bilka, Føtex mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.910 visninger
97 svar
130 synes godt om
1. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er Anonym da jeg er lidt genert over det.

Jeg er begyndt at købe tøj i Bilka, jeg fik jeg 2 bluser for 150 kroner sidst jeg var der! jeg følte mig helt spareagtig! normalt plejer jeg at købe tøj i meget dyre butikker, og bluser til over 200 kroner stk. 

Men her for tiden er jeg blevet SÅ nærig angående mig selv! min søn får Hummel og alle de dyre mærker, der bliver IKKE sparet på noget som helt. Men med mig selv? åh jeg er nærig. Jeg har lige købt en taske som var 2 sortering da normalprisen var 600 og jeg fik den for 190 fordi den var lidt plettet. 

Kunne i finde på at købe tøj i Bilka, føtex mm? og har i oplevet at i er blevet nærige med hensyn til jeres eget forbrug efter i har fået børn?

Jeg synes det er blevet rigtig slemt, jeg tænker "åh for de 200 kroner kunne min søn have fået dit og dat.."  har så dårlig samvittighed når jeg bruger 200 kroner på tøj til mig selv, men kan sagtens brænde flere tusinde af på min søn uden dårlig samvittighed.. Og vi har penge nok, så det er slet ikke det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

Jeg er begyndt at købe tøj i Bilka, jeg fik jeg 2 bluser for 150 kroner sidst jeg var der! jeg følte mig helt spareagtig! normalt plejer jeg at købe tøj i meget dyre butikker, og bluser til over 200 kroner stk. 

Men her for tiden er jeg blevet SÅ nærig angående mig selv! min søn får Hummel og alle de dyre mærker, der bliver IKKE sparet på noget som helt. Men med mig selv? åh jeg er nærig. Jeg har lige købt en taske som var 2 sortering da normalprisen var 600 og jeg fik den for 190 fordi den var lidt plettet. 

Kunne i finde på at købe tøj i Bilka, føtex mm? og har i oplevet at i er blevet nærige med hensyn til jeres eget forbrug efter i har fået børn?

Jeg synes det er blevet rigtig slemt, jeg tænker "åh for de 200 kroner kunne min søn have fået dit og dat.."  har så dårlig samvittighed når jeg bruger 200 kroner på tøj til mig selv, men kan sagtens brænde flere tusinde af på min søn uden dårlig samvittighed.. Og vi har penge nok, så det er slet ikke det 

Må nok indrømme at hvis jeg synes tøjet er pænt og det passer til mig, så jeg faktisk ligeglad med hvor det er købt henne

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Må nok indrømme at hvis jeg synes tøjet er pænt og det passer til mig, så jeg faktisk ligeglad med hvor det er købt henne

Okay, så du er ligeglad med at folk ved at du handler fx tøj i Bilka? jeg hader bare det der med at have noget på som stadig bliver solgt i bilka, for jeg er bange for folk tænker "åh hende der har ingen penge og bliver nød til at købe billige ting.." eller kommer med dumme kommentare  selvom jeg elsker at købe billige ting, jeg får det så godt af det!

Anmeld

1. maj 2013

Faith

Synes da det er positivt at du hellere vil bruge penge på din søn end dig selv. Men husk at mor har også brug for lidt nyt engang imellem

Jeg kunne sagtens finde på at købe tøj i Bilka hvis jeg faldt over noget jeg kunne lide!

Anmeld

1. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Ja!! Det fejler da intet

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

Faith skriver:

Synes da det er positivt at du hellere vil bruge penge på din søn end dig selv. Men husk at mor har også brug for lidt nyt engang imellem

Jeg kunne sagtens finde på at købe tøj i Bilka hvis jeg faldt over noget jeg kunne lide!

Dejligt at høre at der er flere der kunne.. Er mest bange for negative bemærkninger, eller folk tænker negativt om folk der shopper tøj i fx Bilka 

Ja ved det er super godt.. Men for søren det er svært at bruge penge på sig selv! 

Anmeld

1. maj 2013

tarkoflen

Jeg er fløjtende ligeglad med, hvilket mærke der står i nakken, hvis bare jeg synes det er pænt og det sidder godt

Men man kan da tit godt mærke forskel i kvaliteten, hvis man køber det dyrer, men altså nogle gange må man jo overveje, hvor man vil smide sine penge

Anmeld

1. maj 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Jeg kunne sagtens finde på at købe tøj i Bilka, Føtex etc.. Det rager mig en papand om folk de ved det er derfra.. Så længe det er det jeg kan lide og det sidder behageligt..

Anmeld

1. maj 2013

Faith

Anonym skriver:

Okay, så du er ligeglad med at folk ved at du handler fx tøj i Bilka? jeg hader bare det der med at have noget på som stadig bliver solgt i bilka, for jeg er bange for folk tænker "åh hende der har ingen penge og bliver nød til at købe billige ting.." eller kommer med dumme kommentare  selvom jeg elsker at købe billige ting, jeg får det så godt af det!

Det kan da være fløjtende ligegyldigt hvad andre tænker. Man er da super overfladisk hvis man dømmer andre mennesker på deres tøj.

Anmeld

1. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Ja!! Det fejler da intet

Dejligt med en positiv indstilling 

Køber du tit tøj i supermarkeder? og får du bemærkninger omkring det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.