Kunne du finde på at købe tøj i Bilka, Føtex mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Tranebaer skriver:

Jeg har det omvendt: Jeg griner af dem der køber dyrt tøj til ingen verdens nytte. Ej det passer ikke helt, for jeg har masser af (diskret) dyrt, lækkert tøj. Men jeg griner (indvendigt) af dem der køber mærker som f.eks. hummel til deres børn - for helt ærligt, deres mærker og striber er klistret ud over tøjet. Det er jo hæsligt, det eneste formål det har er, at vise at det er dyrt.

Der er jo naturligvis ikke bilkalogoer på tøj fra bilka, for det signalerer ikke at det dyrt, tværtimod. Og logoer på tøj har kun den ene funktion: Se det er dyrt. 

Lidt rodet, men håber du får min pointe. Synes det er mere pinligt og grinagtigt at købe tøj fordi det er dyrt end at købe tøj fordi det er billigt.

Tak for dit svar! bliver helt afslappet ved tanken om at det er ikke alle der dømmer folk der ikke betaler en bundegård for tøj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

Ja. For hvis det virkelig er det jeg vil have så er det bare det som jeg køber også bare bounse det er billigt

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Køber tit tøj i bilka! Syntes de har mange fine basis ting, og må ærligt indrømme at jeg heller vil spare penge på tøj, også spare op til at tage på en lækker ferie med min familie i stedet for. 

Og må indrømme at jeg indimellem tænker at folk da vist er lidt tosset, hvis de gir 200-300 kr for en basis tank top, i feks sort, når jeg ka få 2 for 80 kr i Bilka. Men ok hvis jeg havde mega mange penge, som i flere penge end jeg nogensinde selv ku bruge, måske også ville købe dyrt mærketøj. Håber det gav mening?! Vh stine

Det er rigtig nok! man kan få mange billige ting der ligner de dyre.. 

Ja har det på samme måde, vil hellere bruge penge på hus, min søn, ferie osv  tak for svar!

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

ano14316 skriver:

Jeg køber gerne tøj i bilka/føtex.. 

Jeg er rigtig svært ved at bruge penge på selv.. Vi har heller ikke så mange af dem.. 

Derudover har jeg altid haft svært ved at købe tøj til mig selv, jeg hader det faktisk.. Jeg hader mit udseende og det er derfor så svært for mig at stå i et prøverum, intet ser pænt ud, synes jeg, derfor er det ofte nemmere at hive noget ned af bøjlerne i supermarkedet for så gør det ikke så meget at jeg ikke synes det er så pænt på mig, eller hvad man skal sige... 

Jeg skal snart til guldbryllup og er nød til at købe en kjole eller nogen andet "pænt" tøj, og jeg gruer for den dag.. 

Kender følelsen! det er også svært at stå i et prøverum, det føles så kikset, og alt tøj ser forfærdelig ud (synes jeg) i prøverummet 

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Jeg køber stort set kun tøj til mig selv i føtex og bilka og det er jeg stolt af

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja da, gør det ofte, ret sjældent jeg køber dyrt tøj og det gælder både mig og ungerne.glemmer oftest mig selv, men køber ikke dyrt til børnene af den grund, synes der er meget fint kvalitetstøj til gode penge i både Bilka, Føtex, Kvickly og H&M. Køber også nameit/fairtail som også har rigtig meget godt til gode penge synes nogle ting i mærker er fint, men meget af tøjet er ikke de hundrede kr ekstra værd, feks koster en Molo flyverdragt 1100-1600kr mens jeg køber en rigtig god lækker en i Bilka til 250kr som er super fin.

det er rigtig nok!! synes godt nok også bilka og h&m har mange fede ting 

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

køber noget i bilka og føtex og ellers genbrug. Jeg har penge til at købe andre steder, men har bestemt ikke lyst til at bruge mange penge på tøj!

dejlig indstilling 

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Minforevigt skriver:

Er du sød at fortælle mig hvad der er galt med Bilka tøj?? Skal det opfattes sådan at du mener du er bedre end mig, hvis dit barn har Hummel på og mit noget fra Bilka? Hummel, Molo, katvig osv er altså kun tøj??  Det er lavet af STOF præcis som i Bilka og så er forskellen at du giver 400% mere pr del pga et logo....

jeg syntes din holdning er vildt snobbet. Ja undskyld, men du lyder virkelig som en der bare vil blære sig med at ha penge og som om du ser ned på dem der handler i fX Bilka, H&M osv....

Synes det er en rimelig ond beskyldning at få! her spørger jeg ligeså stille om noget som går mig på, og så vender du den 180 grader! jeg skriver at jeg SELV går i føtex tøj og Bilka tøj!!! tror du har taget de forkerte briller på til morgen. Det var ikke pænt skrevet!

Anmeld

2. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det er rigtig nok! man kan få mange billige ting der ligner de dyre.. 

Ja har det på samme måde, vil hellere bruge penge på hus, min søn, ferie osv  tak for svar!

Det var i hvert fald så lidt! Og syntes da også det er lidt fedt, at du har fået øjne op for at der er mange der køber tøj i Bilka osv. For som du selv siger det er rart at ku bruge de penge, man spare på andre ting! 

Go Bilka!!  Vh stine

Anmeld

2. maj 2013

Kløver

Anonym skriver:

det er rigtig nok!! synes godt nok også bilka og h&m har mange fede ting 

Ja, er sjovt, for i dag impulsshopoede jeg for første gang i flere år hvor jeg ikke tog decideret afsted efter noget tøj, mangler dog da mit er ret slidt, og fik noget til pænt, som jeg virkelig mangler, og gav mere end jeg plejede, og har det helt skidt med at ha brugt så mange penge, hvor jeg også tænkte så meget for så lidt, ku ha fået det tredobbelte i H&M

Hvordan kan det være du er mere stålsat om dine børn skal have mærker, de er jo netop ligeglade bare nysgerrig da det lyder som om de stort set kun får mærker/dyrt tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.