Mit barn er grimt på scanningsbilleder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

gædde/gitte

Bshizzle skriver:

Jo måske 

Men ligefrem tænke på at hun fortryder denne graviditet pga et billede fra noget der er ufødt.. 

Men jeg håber TS blir klogere og over lykkelig 

tror du ikke bare det var frit fra leveren?? en umildbar uigennemtænkt reaktion??

Er jeg den eneste der virkelig ikke syntes babyer er specielt kønne?? jeg syntes de er meget mere lækre når de når en 3 mrds alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Benjamins'mor

Du kan overhovedet ikke regne med et scanningsbillede, medmindre det er i 3D og sent i graviditeten. Det er jo ikke et reelt billede af babyen, og selvom det var, har det langtid inde i maven endnu og udvikler sig meget mere, så man kan på ingen måder regne med det.

Her får du lige et 3D billede af den pige jeg har i maven, det er foretaget i 14+2, og man kan overhovedet ikke regne med at hun ser sådan ud når hun kommer til verden, for hendes ansigt og hendes udtryk er jo langt fra færdigudviklet.
Hun ligner jo bare en lille alien.

En anden ting er så, ingen babyer/børn er grimme, alle er smukke på hver deres måde.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2013

AlberteSophie

Nadia&Daniel skriver:

Har skrevet 4 forskellige ting, men har været nød til at slette det hver gang, for det kommer slet ikke ud som det skal (og nej - det er ikke om ts, men Jer andre). Men en ting kan jeg skrive og få frem rigtigt:

Er VIRKELIG skuffet over Jer tøser

Til ts

Og så lige lidt billeder:

Sikke da en yndig pige 

Anmeld

29. april 2013

MomInTheMaking

gædde/gitte skriver:

tror du ikke bare det var frit fra leveren?? en umildbar uigennemtænkt reaktion??

Er jeg den eneste der virkelig ikke syntes babyer er specielt kønne?? jeg syntes de er meget mere lækre når de når en 3 mrds alder

Nej jeg synes heller ikke de er kønne. Jeg synes min datter var noget af det dejligste fordi hun var vores, men hverken køn eller smuk synes jeg hun var og der er da stadig tidspunkter i dag hvor jeg synes hun ser "nolder" ud. men elsker hende nok endnu mere af den grund. 

har slog aldrig synes hun var grim som nyfødt, bare ikke smuk.

idag er hun heldigvis som oftest smuk i mine øjne.

Anmeld

29. april 2013

Laulund87

Ej nej hold nu op med at give TS det hun tydeligvis vil have! Det er da en troll

Anmeld

29. april 2013

DitteFisk

Laulund87 skriver:

Ej nej hold nu op med at give TS det hun tydeligvis vil have! Det er da en troll

Det tænker jeg altså også.. 6 sider og hun har jo ikke givet lyd fra sig.... 

Ro på.

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Mom In The Making skriver:

Haha og jeg forestiller mig at bruge det i en gruppe på facebook hvor der så ikke er nogen baby.dk brugere.. Tror godt nok folk tænker man er helt tabt. men skidt med det.. For JEG ER MED I EN LOGE!!! *indsæt smiley der løber glad rundt"

Pffttt du skal jo fiskeriaftaleme bare smide den dyre, hvis folk kigger uforstående på dig: "Ups, hihi, det er fordi jeg er på fra min telefon..."  

Anmeld

29. april 2013

isabellasmor

Anonym skriver:

Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Lad os dog se vidunderet, så kan vi jo være med til at bedømme... tror dog ikke rigtig på at der er hverken en baby eller et billed 

Anmeld

29. april 2013

Mama1304

Mon ikke dette er en "joke"? 

Anmeld

29. april 2013

MomInTheMaking

Miss Kat skriver:

Pffttt du skal jo fiskeriaftaleme bare smide den dyre, hvis folk kigger uforstående på dig: "Ups, hihi, det er fordi jeg er på fra min telefon..."  

Ej, du er altså bare smart.. længe leve iPhone og dens fiskeriaftalerme auto correct. XD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.