Mit barn er grimt på scanningsbilleder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Loa

AlberteSophie skriver:

Tak (:

jeg tænker det samme som dig.

kan man andet end forelske sig i sine små børn?

Det tror jeg simpelthen ikke.

Lige da jeg fik Isabella op på maven, tænkte jeg ad hvor klistret, men det var så det og siden har hun bare været lækker og nuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Bshizzle

Jeg kan sagtens forstå du føler dig skamfuld.. For sådan kan man bare ikke skrive eller tænke!! 

Jeg er sikker på du får et fantastisk smukt barn og at du vil sætte dig tilbage i stolen og tænke "hvor var det ikke fair at tænke/tro mit barn var grimt!!". 

Tænk over hvad du skriver næste gang 

Anmeld

29. april 2013

gædde/gitte

Bshizzle skriver:

Jeg kan sagtens forstå du føler dig skamfuld.. For sådan kan man bare ikke skrive eller tænke!! 

Jeg er sikker på du får et fantastisk smukt barn og at du vil sætte dig tilbage i stolen og tænke "hvor var det ikke fair at tænke/tro mit barn var grimt!!". 

Tænk over hvad du skriver næste gang 

Tror du ikke hun har fået et chok - fordi de ligner aliens på de billeder?? og hun måske havde lidt for romantiske forestillinger?

Anmeld

29. april 2013

Stivdie

Anonym skriver:

Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Søde du, dit foster er endnu ikke færdigudviklet - og har måske ikke haft en særlig fotogen dag. Det skal nok blive bedre!
Jeg synes du skulle tage at kigge på scanningsbillederne herinde og se om dit foster dog ikke er helt normalt "grimt" ligesom alle andre 13-ugers fostre.
Hvis du derefter stadig føler det ser unormalt grimt ud, og måske er nervøs for om der er noget galt, så tag en snak med din læge eller jordemoder om det.
Håber du snart genfinder lykken over at være gravid med et kommende smukt og perfekt barn

Anmeld

29. april 2013

Troldemommi

Er det her en Joke, man kan da ikke vurdere om en baby er køn eller mindre køn på et scanningsbillede, ja undskyld mig men helt ærligt tag dig sammen, det kan kun gå for langsomt

Monica

Anmeld

29. april 2013

Bshizzle

gædde/gitte skriver:

Tror du ikke hun har fået et chok - fordi de ligner aliens på de billeder?? og hun måske havde lidt for romantiske forestillinger?

Jo måske 

Men ligefrem tænke på at hun fortryder denne graviditet pga et billede fra noget der er ufødt.. 

Men jeg håber TS blir klogere og over lykkelig 

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

Har skrevet 4 forskellige ting, men har været nød til at slette det hver gang, for det kommer slet ikke ud som det skal (og nej - det er ikke om ts, men Jer andre). Men en ting kan jeg skrive og få frem rigtigt:

Er VIRKELIG skuffet over Jer tøser

Til ts

Og så lige lidt billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2013

MomInTheMaking

michelledam skriver:

Nåh det synes du også hahaha kunne simpelthen ikke lade være med at grine

Det kan du fiskeriaftaleme tro jeg heller ikke kunne.

Anmeld

29. april 2013

MomInTheMaking

Miss Kat skriver:

Hvis nu vi får det godt udbredt i dette forum, kan det faktisk komme til at blive en slags kodeord ude i den dersens virkelige verden... Sådan at hvis man møder én, der anvender udtrykket, ved man, man har med en anden Baby.dk-bruger at gøre... totalt logeagtigt.

Haha og jeg forestiller mig at bruge det i en gruppe på facebook hvor der så ikke er nogen baby.dk brugere.. Tror godt nok folk tænker man er helt tabt. men skidt med det.. For JEG ER MED I EN LOGE!!! *indsæt smiley der løber glad rundt"

Anmeld

29. april 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Du skulle ha så mange høvl!

Hvad fanden bilder du dig ind?! FØJ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.