Mit barn er grimt på scanningsbilleder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.424 visninger
80 svar
364 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

hesøth

Anonym skriver:

Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Her må du nok lige tage dig sammen!

Anmeld

29. april 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Altså du kan slet ikke sammenligne billederne fra skanningerne til den helt nyfødte baby der kommer ud

Anmeld

29. april 2013

Dot D

Ej, nu kan det godt være, at jeg lyder lidt hård, men det kan du da ikke mene seriøst....

Et scanningsbillede kan da ikke vise dig det rette "billede" af dit kommende barn. Det skal da lige være, hvis de er blevet MEGET bedre siden jeg fik scanningsbilleder af vores unger

Glæd dig nu til dit barn kommer ud og ligger på din mave efter en forhåbentlig nem fødsel - og du nu mærker en kæmpe kærlighed til et lille uskyldigt barn. Glem alt om udseende, det har ikke spor at sige, en mor vil altid elske sit barn

Anmeld

29. april 2013

Francisca

Anonym skriver:

Grim? Hvordan i alverden kan en baby se grim ud på nf billeder? 

hvad så når barnet bliver født og du så syntes det grimt? Hvad så? 

Du må sku tage dig sammen. sidder og for helt ondt i maven over det lille uskyldige barn. 

Anmeld

29. april 2013

M&N

Anonym skriver:

Ej helt ærligt, man kan slet ikke sammenlignede et scannings billede med et lille nyfødt barn. Vent du bare at se, er sikker på din baby nok skal være smuk når den kommer ud.. Så slap du bare af.

Anmeld

29. april 2013

baby012

Grim? 

hvordan kan du se det på et Scannings billede? Næsen ? Eller ? 

Er sikker på at din baby er lige så smækker'lækker som alle nyfødte babyer er .. 

Anmeld

29. april 2013

Lunae

Anonym skriver:

Grotesk opslag! Du kan sgu ikke vurdere ud fra et scanningsbillede i uge 12 om dit barn er pænt eller grimt. Hvis barnet så skulle vise sige at være "grimt" vil du så ikke have det eller hvad!

Det kan godt være at jeg skriver lidt hårdt, men tro mig - det her opslag er et, hvor jeg holder alle mine tanker væk fra det skrevne sprog! Puha!

Anmeld

29. april 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Kan ikke sætte mig ind i den følelse. Man kan da ikke se om et barn er grimt til en NF scanning. Desuden er dit barn overhovedet ikke færdigudviklet eller noget som helst endnu! 

At du ligefrem ikke vil graviditeten mere Pga. Et scanningsbillede, det er firskeriaftaler langt ude og forstår faktisk godt du skammer dig!!! 

Anmeld

29. april 2013

Trekløver(:

malle23 skriver:

Kan ikke sætte mig ind i den følelse. Man kan da ikke se om et barn er grimt til en NF scanning. Desuden er dit barn overhovedet ikke færdigudviklet eller noget som helst endnu! 

At du ligefrem ikke vil graviditeten mere Pga. Et scanningsbillede, det er firskeriaftaler langt ude og forstår faktisk godt du skammer dig!!! 

For langt ude* 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.