Mit barn er grimt på scanningsbilleder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

Diana2013

Håber godt nok det var homonerne der lige fik sig et flip der :/ jeg tænker bare hvis du ser sådan på barnet må du selv have mega dårligt selvværd og måske du skulle søge hjælp så barnet ikke skal vokse op og blive så overfladisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Malene84

Anonym skriver:

Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

SÅ RO PÅ TØSER!!!! I behøver jo ikke skabe heksejagt og siger at Ts ikke har fortjent sit barn! SLAP NU AF!!! Gå dog i stedet ud fra, at hun ikke ved bedre.

jeg vil hellere vende situationen om, og udvise en vis form for bekymring for ts  for mig tyder det i den grad på uvidenhed!!! Dette debatindlæg virker enormt umodent... så altså... kære ts, nu skal du altså til at læse op på lektien. Du kan jo ikke forvente, at du kan tyde meget ud fra et billede som dette:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2013

Mother-love

malle23 skriver:

For langt ude* 

Super fedt skældsord hihihi kunne være man skulle bruge den fremover. Du firskeriaftaler godt nok for dum hihihihi sorry kunne ikke lade være

Anmeld

29. april 2013

Mother-love

Mom In The Making skriver:

Øv jeg synes ellers "fiskerifaftaler" var et fedt bande ord.

Nåh det synes du også hahaha kunne simpelthen ikke lade være med at grine

Anmeld

29. april 2013

khaleesi

Anonym skriver:

Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Man kan ikke sammenligne et scanningsbillede med hvordan din baby rigtig kommer til at se ud. Tænk på - det er jo ikke engang fuld udviklet endnu? Det er først når du kommer hen over uge 30 og måske får en 3D scanning hvor du kan cirka se hvordan det ser ud.

Jeg synes det lyder lige lovligt voldsomt at du vil afbryde din graviditet pga et scanningsbillede der ikke stemmer overens med dine forventninger til barnets udseende, og jeg forstår slet ikke hvordan du kan have så få følelser for det lille menneske der vokser inde i dig, at du vil skille dig af med det pga en enkel lille "fejl".

For mig er ingen børn grimme, og som mor, vil du også synes at dit barn er det smukkeste i hele verden, det er jeg sikker på!

Jeg synes du skulle slå kold vand i blodet, og så istedet for at tænke på hvordan dit barn kommer til at se ud, så tænk på hvor fantastisk det er at du skal være mor, til et lille menneske, der er 100% afhængig af dig.

Du er dens mor, og dermed også hele dens verden. Og jeg kan garantere dig for, at dit barn ikke vil skille sig af med dig, når DU engang bliver gammel og "grim". For kærlighed er dybere end hvad øjet ser 

Anmeld

29. april 2013

Drømme

Anonym skriver:

Prøv at se denne video:

http://www.youtube.com/watch?v=CPPkXe8KUg0

Det er om udviklingen af babyen inden i maven 

Anmeld

29. april 2013

Melanie Bjerre

Anonym skriver:

Hold da op !! 

Hvordan kan man få sig selv til at sige sådan, eller bare tænke sådan, hvad er du for en kommende mor... !!

det eneste der er skamfuldt er din tankegang... 

Det er et skannings billede!!! Og HVIS du får et "grimt" barn er det vel ligså velkommen som et smukt barn, du har trods alt selv skabt det, og så skulle du måske tá at kigge på dig selv engang... Hold da op! Er mundlam!! 

Anmeld

29. april 2013

Pägen

Mit råd ville være at du kom i kontakt med en psykolog hurtigst muligt, det lyder som en graviditetsreaktion.. Din stakkel, din baby er ikke grim! Men ring til din læge hurtigst muligt, så det kan tages i opløbet. 

Anmeld

29. april 2013

Pägen

Melanie Bjerre skriver:

Hold da op !! 

Hvordan kan man få sig selv til at sige sådan, eller bare tænke sådan, hvad er du for en kommende mor... !!

det eneste der er skamfuldt er din tankegang... 

Det er et skannings billede!!! Og HVIS du får et "grimt" barn er det vel ligså velkommen som et smukt barn, du har trods alt selv skabt det, og så skulle du måske tá at kigge på dig selv engang... Hold da op! Er mundlam!! 

Lyder det som om hun har det godt lige nu?

Er det så bedre at du lige skal sparke til hende mens hun ligger ned? Fik du det godt? For det tvivler jeg på at hun gjorde...

Anmeld

29. april 2013

AlberteSophie

Se lige en vidunder der kom ud af mine grimme scannings billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.