Anonym skriver:
Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld 
Man kan ikke sammenligne et scanningsbillede med hvordan din baby rigtig kommer til at se ud. Tænk på - det er jo ikke engang fuld udviklet endnu? Det er først når du kommer hen over uge 30 og måske får en 3D scanning hvor du kan cirka se hvordan det ser ud.
Jeg synes det lyder lige lovligt voldsomt at du vil afbryde din graviditet pga et scanningsbillede der ikke stemmer overens med dine forventninger til barnets udseende, og jeg forstår slet ikke hvordan du kan have så få følelser for det lille menneske der vokser inde i dig, at du vil skille dig af med det pga en enkel lille "fejl".
For mig er ingen børn grimme, og som mor, vil du også synes at dit barn er det smukkeste i hele verden, det er jeg sikker på!
Jeg synes du skulle slå kold vand i blodet, og så istedet for at tænke på hvordan dit barn kommer til at se ud, så tænk på hvor fantastisk det er at du skal være mor, til et lille menneske, der er 100% afhængig af dig.
Du er dens mor, og dermed også hele dens verden. Og jeg kan garantere dig for, at dit barn ikke vil skille sig af med dig, når DU engang bliver gammel og "grim". For kærlighed er dybere end hvad øjet ser 
Anmeld