Melanie Bjerre skriver:
Som om hun har det godt? Nej gu' lyder det ikke som om hun har det godt, men hvis man lige tænker sig om kunne man ha skrevet det på en knapt så grov måde, jeg synes sådan noget der er totalt uacceptabelt, og hvis hun ikke kan tåle respons må hun lade være med at ligge sådan noget ud offentligt.. Hun kan jo ikke regne med et forstående eller positivt svar på sådan en gang selvmedlidenheds pis..
Åh nej, jeg får måske et grimt barn, ingen børn er grimme, og hun har selv skabt det, HVIS der var chance for det blev grimt og hun ikke kan håndtere det, skulle hun nok ikke ha valgt et barn men en hund eller noget hun selv kunne bestemme udseendet på..
Og btw, burde du ikke blande dig eftersom hun har lagt noget op som ikke kan modtages positivt... Tak 
Selvfølgelig kan det modtages positivt, det kommer vist helt an på mennesket der læser det og hvor stor intelligens det har.. Nogle har kompetancen til at se hvad der står bag det skrevne ord, nogle har ikke og svarer derfor i forhold til dette.
Hvorfor i alverden skal hun tænke på hvordan du får det med at læse et indlæg, når det er hende der har det dårligt? Hvis du ikke kan holde tasterne i ro og skrive pænt til folk, burde du så i det hele taget svare? For hun fik da absolut intet konstruktivt ud af hvad du skrev til hende.
Jeg ser ikke hendes start indlæg som "selvmedlidens pis" faktisk tværdigmod, hun er skamfuld over hendes tanker og føler højst sansynligt ikke at hun kan være de følelser bekendt. Mange gange kan vi ikke styre hvad vi føler indeni og jeg synes et tabu som dette netop behøver at komme frem i lyset, for nogle gange bliver man bare skuffet over ting man ikke kan styre.
Hvorfor tænker du ikke på at hun faktisk kunne have en graviditets-reaktion, altså en før-fødselsdepression og derfor overhovedet ikke har hverken gavn eller glæde af at læse et indlæg som dit?
Dit indlæg var ikke det værste af dem alle, men det var godt nok tæt på og jeg synes du burde tænke før du skriver. Selv nu.