Mit barn er grimt på scanningsbilleder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

helle85

Flodkilling skriver:

Undskyld mig... Men min mening er at alle små nyfødte børn ligner, små rynket aliens. Og der er altså ikke noget, (efter min mening) kønt over dem!

Du skulle se min datter indtil hun var 1 år, folk mente hun lignede en mini udgave af Phil Collins!
Idag er hun 2år og har de flotteste lyse lokker og store blå øjne... kæmpe forskel!

jeg vil lige se at nogen børn er kønne nå de bliver født min dreng lignede en baby dan han blev født og alle sagde også at han var den kønneste baby de havde set

men min datter lignede også en alien da hun var spæd hendes hovede var meget af langt og idag er hun en rigtig køn pige

til ts jeg syntes ike at du skal bekymre dig nu om dit barn bliver grimt for det kan man slet ikke se så tidligt og nå du først har ham/hende liggene op hos dig så er det ikke det første du tænker på se evt mit billede af min datter på min profil, hun ligene en alien da hun blev født og er ret køn i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Der er ingen sammenligning på scanningsbilleder og baby.

Jeg gider ikke rakke ned på dig, som mange andre, i stedet vælger jeg, at vise dit min scanningsbillede af min dreng og et billede af ham som han ser ud nu, 3 måneder gammel.

Tror at det du oplever er dine hormoner der løber løbsk..
Jeg håber at det vender for dig og du snart bliver glad igen..

til dig!

Og til en del af jer andre.. Så syntes jeg der er mange måder at skrive tingene på, og nogle af jer burde simpelthen skamme jer! At skrive og svine TS til er IKKE meningen med baby.dk - hvis i ikke kan ytre jer på en ordentlig måde, SÅ LAD VÆR!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. april 2013

Janni.

Synes tråden skal lockoutes!

Anmeld

29. april 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

TS: 

Jer andre: Tak for grin! 

Anmeld

29. april 2013

jydeinden

"sjovt" at ts ikke selv har givet spor lyd fra sig.. lyder som om at denne "debat" roligt kan blive lukket

Anmeld

29. april 2013

Krussedulle

Sådan et af de der typiske "Gør-lige-folk-forarget" indlæg!

Det er ellers aaaaaldrig set før?!

Anmeld

29. april 2013

Nadia&Daniel

AlberteSophie skriver:

Sikke da en yndig pige 

Tak

Anmeld

29. april 2013

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at vise respekt for hinandens holdninger  og holde den gode tone!! Selvom man er uenig kan man godt debattere sobert!

VH Staff

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg er glad for alle jer der kunne svare ordentligt. Selvfølgelig er jeg glad for min graviditet, og vil ikke afbryde den pga et scanningsbillede? Jeg mente, at jeg ikke er så interesseret i min graviditet mere. Jeg tænker bare nå ja.. Og i starten var det mere spændende.
Det er nok kvalmen og hormonerne der har taget livet af mig

Tak for jeres svar, det var dumt at skrive denne tråd. Det hele var nok lidt overvældende, og jeg synes den havde et meget langt hoved.

Men elsker den da allerede, ved ikke hvad der gik af mig. Tak for alle svarene, glæder mig til han/hun kommer til verden.

Og til jer der har lagt billeder op: hvor er jeres børn bare smukke

Anmeld

29. april 2013

Pägen

Anonym skriver:

Jeg er glad for alle jer der kunne svare ordentligt. Selvfølgelig er jeg glad for min graviditet, og vil ikke afbryde den pga et scanningsbillede? Jeg mente, at jeg ikke er så interesseret i min graviditet mere. Jeg tænker bare nå ja.. Og i starten var det mere spændende.
Det er nok kvalmen og hormonerne der har taget livet af mig

Tak for jeres svar, det var dumt at skrive denne tråd. Det hele var nok lidt overvældende, og jeg synes den havde et meget langt hoved.

Men elsker den da allerede, ved ikke hvad der gik af mig. Tak for alle svarene, glæder mig til han/hun kommer til verden.

Og til jer der har lagt billeder op: hvor er jeres børn bare smukke

Er glad for at høre du har det bedre med babyen!

Bare ind af det ene øre og ud af det andet med nogle af de svar der er her... De mennesker trænger vist til at lære at tænke sig om før de går helt amok og ikke tænker på der sidder en person bag skærmen og læser deres hårde ord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.