Mit barn er grimt på scanningsbilleder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ja hvordan kan jeg sige det? Er slet ikke interesseret i denne graviditet mere
Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Undskyld mig... Men min mening er at alle små nyfødte børn ligner, små rynket aliens. Og der er altså ikke noget, (efter min mening) kønt over dem!

Du skulle se min datter indtil hun var 1 år, folk mente hun lignede en mini udgave af Phil Collins!
Idag er hun 2år og har de flotteste lyse lokker og store blå øjne... kæmpe forskel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Kamulla

This cant be serious... Sorry... Men den hopper jeg ikke i... 

Anmeld

29. april 2013

malliebooh

Anonym skriver:

Billederne på nf har jeg dårligt set på, babyen ser grim ud på billederne. Vil ikke vise dem, hvad skal jeg dog gøre, er så skamfuld

Jeg synes nu heller ikke at mit barn til NF var det kønneste, dog ikke sådan at jeg ikke ønskede det længere - overhovedet ikke.. men hvad kan man forvente? Det er jo endnu ikke en baby. Allerede til MD scanning, så det betydeligt bedre ud. De skriver jo også mange steder at 3D-scanning fx. først anbefales efter uge 26 da barnet ligner mere en baby på det tidspunkt end det eksempelvis gør nu Slå koldt vand i blodet og tænkt på at du slet slet ikke kan vurdere barnets udseende ud fra et NF scannings billede.. Er helt sikker på at du vil knus-elske det barn når først det er kommet ud 

Anmeld

29. april 2013

Carina:-)

Troll...

Du må kede dig 

Anmeld

29. april 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Jeg må desværre trække på smilebåndet og lader det så være ved det - også selvom det skulle være et seriøst indlæg fra ts

Anmeld

29. april 2013

gonefishing

Kamulla skriver:

This cant be serious... Sorry... Men den hopper jeg ikke i... 

tænkte på det, men turde ikke skrive det.

Anmeld

29. april 2013

Miss Kat

Mom In The Making skriver:

Haha det kan du fandenfiskeriaftalerme bande på.

Hvis nu vi får det godt udbredt i dette forum, kan det faktisk komme til at blive en slags kodeord ude i den dersens virkelige verden... Sådan at hvis man møder én, der anvender udtrykket, ved man, man har med en anden Baby.dk-bruger at gøre... totalt logeagtigt.

Anmeld

29. april 2013

Loa

AlberteSophie skriver:

Se lige en vidunder der kom ud af mine grimme scannings billeder 

Lækker lækker lækker

Tænker også at det enten er er "joke" eller en meget ung pige derude som måske ikke kender så meget til hele processen osv...
Tror mig TS, er du helt seriøs og rent faktisk gravid, så garanterer jeg dig for at du vil synes dit barn er den smukkeste skabning i verden

Anmeld

29. april 2013

AlberteSophie

Loa skriver:

Lækker lækker lækker

Tænker også at det enten er er "joke" eller en meget ung pige derude som måske ikke kender så meget til hele processen osv...
Tror mig TS, er du helt seriøs og rent faktisk gravid, så garanterer jeg dig for at du vil synes dit barn er den smukkeste skabning i verden

Tak (:

jeg tænker det samme som dig.

kan man andet end forelske sig i sine små børn?

Anmeld

29. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

sig til når du ser en der er køn på den type billeder jeg har endnu ikke set én der er..... godt det samme - for den er jo ikke færdig endnu

ps. jeg er grim på alle billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.