BABYPIGEnr4 skriver:
Da jeg skulle have mit 3 barn fødte jeg kl. 8 om morgenen og var hjemme 10.30. Familien og venner kom både på fødestuen og hjemme til kl. 8 om aftenen. Det var et mareridt. Jeg var så træt og fik ingen ro. Det tog flere dage for mig, at få ro da folk kom rendende hele tiden. Min søn skreg meget, da jeg ingen ro havde til ham og det tog 4-5 dage inden der kom gang i amningen.
Inden 4. gang sagde jeg til min mand, at hvis vi kom hjem samme dag, så ville jeg kun have besøg af bedsteforældre og max 1/2 time. Jeg fødte 4. gang for tidligt og lå på Neonathal. Så der kom de ikke alle den første dag.
Jeg ville gøre som min veninde næste gang. Sige at jeg skulle føde 14 dage efter termin. Og så fortælle dem det efter et par dage undt. nærmeste familie.
Men når det er første gang, så skal du vel ligge et par dage på hospitalet og der bliver folk jo ikke så længe. Jeg ville ihvertfald nødig føde ambulant første gang.
Held og lykke med det hele.
KH
Helle
Mor til 4 dejlige bør
Hold da op. Det lyder også til det må have været rigtig hårdt for jer.
Ja det kunne man selvfølgelig have gjort.
Vi ved faktisk ikke hvor længe vi bliver på sygehuset. Det tager vi helt som det kommer. For jeg har en ide om at blive de 2 døgn og min kæreste vil gerne hurtigt hjem. Så vi har aftalt at vi tager det som det kommer. Jeg vil ikke hjem før jeg føler mig klar til det.
Anmeld