Cbank skriver:
Hej piger.
Jeg har termin d. 6/6. Jeg skal føde i Randers.
Min familie bor langt væk (Min mor på sjælland og far i Tyrkiet)
Min kærestes familie bor bor tæt på (alt fra 3 - 45 km afstand).
Mine spørgsmål til jer lyder sådan:
- Hvornår fik I besøg fra familien?
- Hvor længe blev de der?
- Er der nogle som også har familie langt væk? Hvad og hvordan gjorde I med besøgene??
- Havde I overnattene gæster?
Jeg er noget forvirret over hvordan jeg syntes det passer bedst ind i billedet. Så jeg vil blive enormt glad for hvis I har lyst til at dele erfaringer/ oplevelser/ metoder... 
På forhånd mange tak. 
Jeg tror du skal mærke godt efter hvad DU har lyst til, især også når har født.
Vi advarede familien i forvejen om at det godt kunne være vi ikke ønskede besøg på sygehuset. Vi var der i 5 dage og fik først besøg på 3 dagen.
Svigermor/far og onkel på 7 år var der i 2 timer og det var alt for længe for os. oldemor/far, 2 kammerater og en veninde kom på forskellige tidspunkter og var der omkring en time. Det passede os bedst.
Min far bor forholdsvist langt væk (dog ikke et andet land
) han kom på besøg efter en uge og var fra formiddag til aften og lavede aftensmad osv.
Resten af familien kom i ugerne efter og der var ikke nogen der overnattede og det ville jeg heller ikke have brudt mig om.
vi er nok meget reserverede når det kom til alt det her, men det var det der føltes rigtigt for os og det var der flere i familien der var godt sure over, men det er vi altså ligeglade med, andre må træde til side i den situation handler det kun om "mor, far og barn" og ikke resten af familiens behov fo. At være en del af det hele.
håber du kunne bruge det til noget.