Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Puha ved ikke hvornår de skal kunne holde hovedet selv, men min datter på 3 måneder kan ihvertfald, så tror vidst det er omkring 3 måneders alderen  

Ja det er jo lige det, min datter er stadig en lille baby.. Hun vejede også kun 2208 ved fødsel og tabte sig til 2100 (født til tiden), så hun er en baby lidt endnu  

Ok, så er der lige lidt tid endnu - vi skal jo også korrigere med en måned! 

Ja, så er hun da en lille nus. Hvad vejer hun nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

M (:

emsaroto skriver:

åh sikke perfekt ansigts træk! Han er virkelig lækker! Og dejlige billeder!

Tusind tak, hvor er du sød.. 

Anmeld

14. april 2013

Juliekp

M (: skriver:

Ok, så er der lige lidt tid endnu - vi skal jo også korrigere med en måned! 

Ja, så er hun da en lille nus. Hvad vejer hun nu?

Ja, men det kommer når det kommer. Det er jo et tegn at han løfter hovedet, så det går da den rigtige vej  

Ja hun er en bette én... Hun vejer 4,7 kg nu og er 58 cm - hun var 47 cm ved fødsel.

Anmeld

14. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Altså de billeder vi har fra første år hedder babystar, hvor vi har fotos i og så købt ved siden af hvis der var mange gode. Det samme gør vi fremad hvert år ved fødselsdag, kan sende billede af det pb hvis du vil. Ved siden af er jeg ved, elektronisk at lave fotobøger med vores egne billeder, og som vi så får lavet som rigtig bog, når jeg engang bliver færdig

Www.hofmann.es

Uh ha, men bliver spændende, har i nogle ideer hvordan i ønsker det

Jeg vil gerne se billeder! (:

Hm, bor I i Spanien? 

Jah, det bliver hjemme hos Andreas forældre i hvert fald. Vi vil gerne have det lidt uformelt, så enten bliver det brunch eller også bliver det lunt frokostbord, det har vi ikke helt besluttet endnu. Vi skal nok selv lave maden, da vi synes det er aaalt for dyrt at købe ude.. Nigen tips og tricks?

Anmeld

14. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Ja, men det kommer når det kommer. Det er jo et tegn at han løfter hovedet, så det går da den rigtige vej  

Ja hun er en bette én... Hun vejer 4,7 kg nu og er 58 cm - hun var 47 cm ved fødsel.

Ja, vi træner i hvert fald dagligt at ligge på maven (:

Ja, så er hun ikke kæmpe.. Hjalte er 5,5 uge og vejer 3500+ og er 54 cm.. 

Anmeld

14. april 2013

Juliekp

Ja, vi træner i hvert fald dagligt at ligge på maven (:

Ja, så er hun ikke kæmpe.. Hjalte er 5,5 uge og vejer 3500+ og er 54 cm.. 

Nej og det bliver hun nok aldrig, men sp siger hun tager så fint på og er lidt hurtigere til at lære ting, så hendes bette størrelse gør intet Selvom det kan være lidt træls, at folk hele tiden skal minde en om, at man har en meget lille baby...

Så er han også en mindre en af slagsen, men stadig sk*de skøn jo  Og en fin vægt han er kommet op på, synes jeg.

Anmeld

14. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Nej og det bliver hun nok aldrig, men sp siger hun tager så fint på og er lidt hurtigere til at lære ting, så hendes bette størrelse gør intet Selvom det kan være lidt træls, at folk hele tiden skal minde en om, at man har en meget lille baby...

Så er han også en mindre en af slagsen, men stadig sk*de skøn jo  Og en fin vægt han er kommet op på, synes jeg.

Det har jeg også hørt; at de kan være hurtigere motorisk, fordi de ikke har så meget vægt at flytte rundt på!

Ja, han er en lille fis, men fin størrelse af hans GA (han er 41+6 i dag).. 

Anmeld

14. april 2013

Juliekp

Det har jeg også hørt; at de kan være hurtigere motorisk, fordi de ikke har så meget vægt at flytte rundt på!

Ja, han er en lille fis, men fin størrelse af hans GA (han er 41+6 i dag).. 

Ja og det er jo kun et plus kan man så sige  

Det må man sige han har, han bliver snart stor og stærk Så lille var han jo heller ikke ved fødsel, bare lidt mindre end gennemsnittet, men stadig flot at han tager så fint på.

Anmeld

14. april 2013

Kløver

Jeg vil gerne se billeder! (:

Hm, bor I i Spanien? 

Jah, det bliver hjemme hos Andreas forældre i hvert fald. Vi vil gerne have det lidt uformelt, så enten bliver det brunch eller også bliver det lunt frokostbord, det har vi ikke helt besluttet endnu. Vi skal nok selv lave maden, da vi synes det er aaalt for dyrt at købe ude.. Nigen tips og tricks?

Nej vi bor i dk, men siden og program er også på engelsk og min nabo og hendes familie har bestilt derfra, både til dk og Norge, og det er bare sådan nogle lækre og fine bøger

Sender lige billeder i pb

Brunch lyder lækkert, har vi selv snakket om til næste gang. Jeg ville nok lave noget brød, og en bollemand, noget lækkert pålæg, og hapse ting, feks bacon, stegte cocktailpølser og måske nogle forskellige slags æg. Og så noget kage

Vi har en gang holdt ude og en gang holdt hjemme med stegt pattegris og begge dele var rigtig lækkert

Anmeld

15. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Ja og det er jo kun et plus kan man så sige  

Det må man sige han har, han bliver snart stor og stærk Så lille var han jo heller ikke ved fødsel, bare lidt mindre end gennemsnittet, men stadig flot at han tager så fint på.

Ja, han klarer sig rigtig godt, og det er bare så herligt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.