M (: skriver:
Ja, med første barn er alt jo nyt og ukendt, og man bliver sååå hurtigt usikker på sig selv og ens evner som mor.. Nyder den lille fyr vi har nu, men glæder mig også allerede til at skulle igennem det igen - dog forhåbentlig med større selvsikkerhed!
Det kunne da også være perfekt med 2-2,5 år mellem ungerne! 
Er glad for at høre, at du har været glad for månedsbillederne, og er vildt glad for at vi prioiterede den (temmelig dyre) post.
Ja, tænk sig, allerede 1 år! Det er jo helt vildt! 

Synes nu også man kan være usikker anden gang, men man finder en anden styrke til at tackle tingene på synes jeg
Ja vi har 14 mdr mellem de 2 vi har nu og de har meget glæde, men tror også 2-2.5 er en super god alder mellem de 2 mindste hvis vi bliver så heldige
Jeg er så glad for billederne, vi valgte en bog, og har 2 billeder fra hver måned i bogen og på "forsiden" (1side) dåbsbilledet, så der i alt er 25 billeder

det er stor prioritet her, er en tid man aldrig får igen, og vil også gøre det ved den næste

vi har så lige startet ny bog til storebror hvor vi hvert år til fødselsdag får taget billede og sat i, så der nu er det første billede i hvor han er 2 år, og skal så et billede i hvert år, forsiden er "gemt" til når han engang skal konfirmeres
Ja vildt, har lige holdt første fødselsdag i går, og skal hælde for hende igen på dagen (tirsdag) og på lørdag

Er i ved at planlægge dåb for charmeprinsen