Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2013

Juliekp

M (: skriver:

Er også en meget stolt mor - han er så dygtig trods de odds han har imod sig.. Han ligger også gladeligt på maven i op til en halv time af gangen! 

Puha, og tre måneder! Det er jo både længe og ingen tid! Glæder mig til han kan pludre og smile igen, men forsøger også at nyde denne alder til fulde! Denne tid kommer jo aldrig igen.. 

Kan godt forstå du er en stolt mor, har du da også god grund til Ej hvor skønt, at han gider ligge på maven, så går der vel heller ikke længe før han holder hovedet helt selv. 

Ja det er nemlig bare med at nyde det, de er jo ikke små babyer så forfærdelig længe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2013

M (:

AnnL skriver:

Så søde

Tak! 

Anmeld

14. april 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

De er simpelthen så gode søde!!

Må man gerne være lidt misundelig og ærgr dig over sy man ikke selv fik det gjort?!?, men må jo huske på at hverken Sofia eller JEG var klar til det dengang...

Tusind tak! 

Ja, lidt misundelig må man gerne være, men tænk på, at overskuddet bare ikke var der, så det var jo ikke fordi I ikke ville, men fordi omstændighederne ikke var til det! 

Anmeld

14. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Det første barn er magisk og nyt, pg derefter er det bare helt igennem fantastisk, nogle ting er MUTE, men man har også en anden erfaring og tryghed, så hver sit barn sin egen magi, og glæder mig, vi håber det lykkedes så det passer med den lille ny kommer om 1-1.5 år hvis vi bliver så heldige, så vil elske at følge med. Dina skal på fredag have sit sidste baby Star billede, så er hendes bog fyldt, pg hun bliver et år på tirsdag. Nyd det nyd det, for før man ser sig om er deres bøger fyldt, og det første år gået, men heldigvis har man magiske månedsbilleder fra 12 fantastiske måneder som kun bliver bedre

Med de billeder i har fået taget, bliver det jo helt vildt hvad der ikke bliver tryllet af magi de næste 11 mdr hvor føles mine dejlige unger pludselig så store

Ja, med første barn er alt jo nyt og ukendt, og man bliver sååå hurtigt usikker på sig selv og ens evner som mor.. Nyder den lille fyr vi har nu, men glæder mig også allerede til at skulle igennem det igen - dog forhåbentlig med større selvsikkerhed!

Det kunne da også være perfekt med 2-2,5 år mellem ungerne! 

Er glad for at høre, at du har været glad for månedsbillederne, og er vildt glad for at vi prioiterede den (temmelig dyre) post. 

Ja, tænk sig, allerede 1 år! Det er jo helt vildt! 

Anmeld

14. april 2013

M (:

emmagirl skriver:

Haha, same same Ej, du har nok ret... Det kribler bare helt i hele kroppen, når man ser små, lækre charmetrolde  

Ja, så bliver det bare endnu sværere at vente til ens egen lille trold kommer til verden! 

Anmeld

14. april 2013

M (:

BigHope13 skriver:

Nøje sikke nogle gode billeder, 100% guldklump
der hvor du ligger med ham rører lige ved graviditets hormonerne Pyha da, der ruser gensidig kærlighed og tryghed ud af det billede.
Skønne skønne billeder.

Tusind tak søde! 

Ja, jeg er også VILDT glad for det billede - og er da glad for at det "rører noget"  

Anmeld

14. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Kan godt forstå du er en stolt mor, har du da også god grund til Ej hvor skønt, at han gider ligge på maven, så går der vel heller ikke længe før han holder hovedet helt selv. 

Ja det er nemlig bare med at nyde det, de er jo ikke små babyer så forfærdelig længe  

Han er i hvert fald dygtig til at løfte og vende det!  Hvornår skal de kunne holde hovedet? 

Nej, desværre, men det er jo en af "fordelene" ved at få en lidt præmatur baby - de er baby'ede lidt længere (:

Anmeld

14. april 2013

Kløver

Dobbelt

Anmeld

14. april 2013

Kløver

Ja, med første barn er alt jo nyt og ukendt, og man bliver sååå hurtigt usikker på sig selv og ens evner som mor.. Nyder den lille fyr vi har nu, men glæder mig også allerede til at skulle igennem det igen - dog forhåbentlig med større selvsikkerhed!

Det kunne da også være perfekt med 2-2,5 år mellem ungerne! 

Er glad for at høre, at du har været glad for månedsbillederne, og er vildt glad for at vi prioiterede den (temmelig dyre) post. 

Ja, tænk sig, allerede 1 år! Det er jo helt vildt! 

Synes nu også man kan være usikker anden gang, men man finder en anden styrke til at tackle tingene på synes jeg

Ja vi har 14 mdr mellem de 2 vi har nu og de har meget glæde, men tror også 2-2.5 er en super god alder mellem de 2 mindste hvis vi bliver så heldige

Jeg er så glad for billederne, vi valgte en bog, og har 2 billeder fra hver måned i bogen og på "forsiden" (1side) dåbsbilledet, så der i alt er 25 billeder det er stor prioritet her, er en tid man aldrig får igen, og vil også gøre det ved den næste vi har så lige startet ny bog til storebror hvor vi hvert år til fødselsdag får taget billede og sat i, så der nu er det første billede i hvor han er 2 år, og skal så et billede i hvert år, forsiden er "gemt" til når han engang skal konfirmeres

Ja vildt, har lige holdt første fødselsdag i går, og skal hælde for hende igen på dagen (tirsdag) og på lørdag

Er i ved at planlægge dåb for charmeprinsen

Anmeld

14. april 2013

Monski

Har i dag modtaget billederne fra vores nyfødtfotografering d. 23/3 og vores en månedsfotografering d. 9/4, og vil da lige dele et par stykker herinde - synes selv de er blevet mega gode! 

Hvor er han da bare helt vildt smuk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.