Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Gjorde jeg, så gør man det er det en god ide at tage en ting med når man køber de andre ting gjorde at intet matchede som det gjorde hvor alt blev købt samlet på nettet ved min søns dåb, så det kunne jeg godt finde på næste gang igen

Må nok hellere slæbe båndet med ligesom jeg gjorde da jeg skulle handle til invitationer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2013

Kløver

M (: skriver:

Må nok hellere slæbe båndet med ligesom jeg gjorde da jeg skulle handle til invitationer..

God ide, her har jeg ikke selv kunne bælge bånd, da kjolen er fra min mands familie så den del har min svigermor stået for og bestemt

Anmeld

24. april 2013

Mink

Tusind tak søde - jeg er også bare helt forelsket, og smelter, når han sender mig et smil (bevidst eller ej!).. 

Det er også bare fuldstændig forståeligt !!!  Han er godt nok bare for lækker !! man smelter fuldstændig

Anmeld

25. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

God ide, her har jeg ikke selv kunne bælge bånd, da kjolen er fra min mands familie så den del har min svigermor stået for og bestemt

Her er båndet (og underkjolen) også valgt på forhånd, men derfor hiver jeg da bare båndet med alligevel

Anmeld

25. april 2013

M (:

Akmese skriver:

Det er også bare fuldstændig forståeligt !!!  Han er godt nok bare for lækker !! man smelter fuldstændig

Årh, hvor er du sød! Man bliver da helt stolt som mor! 

Anmeld

25. april 2013

Kløver

Her er båndet (og underkjolen) også valgt på forhånd, men derfor hiver jeg da bare båndet med alligevel

Ja da. Jeg havde ikke nogle af delene og min svigermor fandt først bånd ca en uge før hver dåb, så båndet har ikke haft indflydelse på resten, invitationerne har også været lavet uafhængigt af resten begge gange

Anmeld

25. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Ja da. Jeg havde ikke nogle af delene og min svigermor fandt først bånd ca en uge før hver dåb, så båndet har ikke haft indflydelse på resten, invitationerne har også været lavet uafhængigt af resten begge gange

Årh okay jeg har heller ikke kjolen endnu, men havde et billede fra min lillebrors dåb, hvor jeg kunne se farven

Anmeld

25. april 2013

Mink

Årh, hvor er du sød! Man bliver da helt stolt som mor! 

Og med god grund søde !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.