Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Overlever kun lige, med sådan en lækkermås, men mine er ik så store, så det går. Men ja vi skal igang igen, med pb nr 3 lyder helt vildt, men glææææder mig. Især med sådan nogle dejlige billeder. Vi starter i behandling om 1.5 mdr

Hihi, så må du følge mit månedlige spam indtil jeres 3. guldklump kommer til verden - måske billede nummer 12 herfra næsten passer med fødslen af baby 3 (hvis alt går vel og hurtigt, og det gør det selvfølgelig! )

Kan godt forstå du glæder dig - kan ikke forestille mig, at det bliver mindre fantastisk for hver gang, tværtimod! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Juliekp

M (: skriver:

Ja, det er rigtig dejligt - sepcielr, når han ifølge SP slet ikke burde kunne det endnu pga. sin tidlige ankomst.. 

Ja, når der kan ske så meget på 16 dage, hvad kan der så ikke ske på et år! 

Wow hvor er han bare go! Han vil åbenbart ikke gå glip af noget, den bette fis 

Ja puha, man bliver helt overrasket... Har en datter på 3 måneder der pludre, smiler og er så aktiv.. Synes bare lige jeg har født hende altså 

Anmeld

12. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Wow hvor er han bare go! Han vil åbenbart ikke gå glip af noget, den bette fis 

Ja puha, man bliver helt overrasket... Har en datter på 3 måneder der pludre, smiler og er så aktiv.. Synes bare lige jeg har født hende altså 

Er også en meget stolt mor - han er så dygtig trods de odds han har imod sig.. Han ligger også gladeligt på maven i op til en halv time af gangen! 

Puha, og tre måneder! Det er jo både længe og ingen tid! Glæder mig til han kan pludre og smile igen, men forsøger også at nyde denne alder til fulde! Denne tid kommer jo aldrig igen.. 

Anmeld

12. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejlige billeder, og fede minder! Vh stine

Anmeld

12. april 2013

M (:

StineW79 skriver:

Dejlige billeder, og fede minder! Vh stine

Ja, er sikker på, at vi nok skal blive rigtig glade for dem i fremtiden! 

Anmeld

12. april 2013

Babydrøm

Har i dag modtaget billederne fra vores nyfødtfotografering d. 23/3 og vores en månedsfotografering d. 9/4, og vil da lige dele et par stykker herinde - synes selv de er blevet mega gode! 

Så søde

Anmeld

12. april 2013

Frk-Lotusblomst

De er simpelthen så gode søde!!

Må man gerne være lidt misundelig og ærgr dig over sy man ikke selv fik det gjort?!?, men må jo huske på at hverken Sofia eller JEG var klar til det dengang...

Anmeld

12. april 2013

Kløver

Hihi, så må du følge mit månedlige spam indtil jeres 3. guldklump kommer til verden - måske billede nummer 12 herfra næsten passer med fødslen af baby 3 (hvis alt går vel og hurtigt, og det gør det selvfølgelig! )

Kan godt forstå du glæder dig - kan ikke forestille mig, at det bliver mindre fantastisk for hver gang, tværtimod! 

Det første barn er magisk og nyt, pg derefter er det bare helt igennem fantastisk, nogle ting er MUTE, men man har også en anden erfaring og tryghed, så hver sit barn sin egen magi, og glæder mig, vi håber det lykkedes så det passer med den lille ny kommer om 1-1.5 år hvis vi bliver så heldige, så vil elske at følge med. Dina skal på fredag have sit sidste baby Star billede, så er hendes bog fyldt, pg hun bliver et år på tirsdag. Nyd det nyd det, for før man ser sig om er deres bøger fyldt, og det første år gået, men heldigvis har man magiske månedsbilleder fra 12 fantastiske måneder som kun bliver bedre

Med de billeder i har fået taget, bliver det jo helt vildt hvad der ikke bliver tryllet af magi de næste 11 mdr hvor føles mine dejlige unger pludselig så store

Anmeld

13. april 2013

mommy1991

Tak, jeg er også vildt glad for dem!

Hihi, fedt at kunne gøre en gravid kvinde skruk - eller er det bare utålmodig? 

Haha, same same Ej, du har nok ret... Det kribler bare helt i hele kroppen, når man ser små, lækre charmetrolde  

Anmeld

13. april 2013

BigHope13

Har i dag modtaget billederne fra vores nyfødtfotografering d. 23/3 og vores en månedsfotografering d. 9/4, og vil da lige dele et par stykker herinde - synes selv de er blevet mega gode! 

Nøje sikke nogle gode billeder, 100% guldklump
der hvor du ligger med ham rører lige ved graviditets hormonerne Pyha da, der ruser gensidig kærlighed og tryghed ud af det billede.
Skønne skønne billeder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.