M (: skriver:
Hihi, så må du følge mit månedlige spam indtil jeres 3. guldklump kommer til verden - måske billede nummer 12 herfra næsten passer med fødslen af baby 3 (hvis alt går vel og hurtigt, og det gør det selvfølgelig!
)
Kan godt forstå du glæder dig - kan ikke forestille mig, at det bliver mindre fantastisk for hver gang, tværtimod!
Det første barn er magisk og nyt, pg derefter er det bare helt igennem fantastisk, nogle ting er MUTE, men man har også en anden erfaring og tryghed, så hver sit barn sin egen magi, og glæder mig, vi håber det lykkedes så det passer med den lille ny kommer om 1-1.5 år hvis vi bliver så heldige, så vil elske at følge med. Dina skal på fredag have sit sidste baby Star billede, så er hendes bog fyldt, pg hun bliver et år på tirsdag. Nyd det nyd det, for før man ser sig om er deres bøger fyldt, og det første år gået, men heldigvis har man magiske månedsbilleder fra 12 fantastiske måneder som kun bliver bedre
Med de billeder i har fået taget, bliver det jo helt vildt hvad der ikke bliver tryllet af magi de næste 11 mdr

hvor føles mine dejlige unger pludselig så store
Anmeld