M (: skriver:
Okay super! 
så fandt jeg dem
15 maj 2011
Min søns dåb blev holdt på en lille lokal kro, hvor vi ikke havde børn med, ud over vores egen søn. der var forret, hovedret og dessert, og derefter kaffe med min dåbskage, som buffet det hele. de lavede dog en brøler, at ombytte dessert, hvor aftalen var is, men den dag serverede de kage

vi skulle kun sørge for os selv, og dåbskagen, og havde selv bordpynt med (de lavede blomsterne)
det var dejligt ikke at skulle lave noget selv på dagen, men ville en anden gang vælge et andet sted.
15 juli 2012
min datters dåb, blev holdt i min mors have, i deres telt, og var rigtig hyggeligt, men stod for alt selv, og gav lidt stress, indimellem, og havde ikke tid til gæsterne. vi fik buffet med helstegt pattegris til hovedret, og desserten var dåbskage. en rigtig dejlig dag, men hvor vejret også var til at vi kunne være ude, og de forskellige havde børn med, som kunne lege sammen
næste gang vælger vi nok en blandingsmodel af de 2, hvor jeg ikke skal lave så meget, men hvor vi stadig er i venlige omgivelser, plads til børn, og vi selv kan bestemme en del

begge dåber, har dog været en stor succes i fa,milien, og har haft nogle dejlige og mindeværdige dage