Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

Kløver

M (: skriver:

Aaarh, okay, så kan jeg bedre forstå det.. Synes heller ikke lige jeg kunne huske, at I skulle bo i udlandet..

Det lyder også rigtig lækkert. Kage er der styr på; min mormor laver lagkage og Andreas mormor laver kransekage (begge på eget initiativ, så det er bare fedt!)..

Vi talte også meget om pattegris, men vi synes det var for dyrt med de tilbud vi hentede hjem (Andreas er på SU og jeg på dimmitendsats i mine barselsdagpenge, så budgettet er lidt stramt).. Desværre! 

Lyder lækkert, og er sikker på i nok skal få noget lækkert sat i stand trods det stramme budget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

Mama1304

Rigtig fine billeder 

Anmeld

17. april 2013

Miss-86

De er virkelig blevet gode

Anmeld

24. april 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Jamen det var faktisk min Kære mand som spurgte om vi ikke skulle føde hjemme denne gang, fordi fødegangen her i slagelse er LUKKET, så vi skal enten til Holbæk eller næstved sygehus, og manden min er ret nervøs for om jeg når at føde på vej til sygehuset ( jeg tror ikke han har lystt til at være jordmor )

Og første gang jeg fødte , gik der også kun 6 timer fra første VE, til han var ude Og netop fordi det kan gå hurtigere som du siger, jamen så vil det være rigtig rart at man ved man bare skal være derhjemme med sine veer.

Og så kommer jordmødrene hjem til en, istedet for man selv skal afsted ( super smart )

plus man kommer til at kende dem rigtig godt, så man er helt tryg til fødslen

Ej, men det lyder da bare SUPER spændende med en hjemmefødsel! Det glæder jeg mig meget til at høre om - det skal da med i mine overvejelser til næste gang, så kunne være skønt at høre andres erfaringer på området! 

Anmeld

24. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Lyder lækkert, og er sikker på i nok skal få noget lækkert sat i stand trods det stramme budget

Ja, det tror jeg også.. Manden har i dag været i tyskland, så nu er det meste på plads; vi mangler kun hovedretten og at bage en masse lækkert brød så er menuen + drikkevarer handlet hjem. Derudover mangler vi bordpynt og blomster, men det burde kunne lade sig gøre! (:

Anmeld

24. april 2013

M (:

Mama1304 skriver:

Rigtig fine billeder 

Tusind tak! 

Anmeld

24. april 2013

M (:

Miss-86 skriver:

De er virkelig blevet gode

Mange tak søde! 

Anmeld

24. april 2013

Kløver

Ja, det tror jeg også.. Manden har i dag været i tyskland, så nu er det meste på plads; vi mangler kun hovedretten og at bage en masse lækkert brød så er menuen + drikkevarer handlet hjem. Derudover mangler vi bordpynt og blomster, men det burde kunne lade sig gøre! (:

Jeg brugte til første dåb hvide duge og sådan en bortløber og servietter i samme blå farve, ved min datter lilla/fuchsia duge fra jysk, billige vaser og lysestager, og blomster fra haven :-)

Anmeld

24. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Jeg brugte til første dåb hvide duge og sådan en bortløber og servietter i samme blå farve, ved min datter lilla/fuchsia duge fra jysk, billige vaser og lysestager, og blomster fra haven :-)

Uh, det lyder fint! Må jeg se billeder?

Anmeld

24. april 2013

Kløver

Uh, det lyder fint! Må jeg se billeder?

Ja da men skal ind og finde billeder i computeren så bliver lige når jeg får tid for ungerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.