Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2013

MariaKyedDK

M (: skriver:

Har i dag modtaget billederne fra vores nyfødtfotografering d. 23/3 og vores en månedsfotografering d. 9/4, og vil da lige dele et par stykker herinde - synes selv de er blevet mega gode! 

Årh ikke mindre end fantastisk de billeder  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Nej vi bor i dk, men siden og program er også på engelsk og min nabo og hendes familie har bestilt derfra, både til dk og Norge, og det er bare sådan nogle lækre og fine bøger

Sender lige billeder i pb

Brunch lyder lækkert, har vi selv snakket om til næste gang. Jeg ville nok lave noget brød, og en bollemand, noget lækkert pålæg, og hapse ting, feks bacon, stegte cocktailpølser og måske nogle forskellige slags æg. Og så noget kage

Vi har en gang holdt ude og en gang holdt hjemme med stegt pattegris og begge dele var rigtig lækkert

Aaarh, okay, så kan jeg bedre forstå det.. Synes heller ikke lige jeg kunne huske, at I skulle bo i udlandet..

Det lyder også rigtig lækkert. Kage er der styr på; min mormor laver lagkage og Andreas mormor laver kransekage (begge på eget initiativ, så det er bare fedt!)..

Vi talte også meget om pattegris, men vi synes det var for dyrt med de tilbud vi hentede hjem (Andreas er på SU og jeg på dimmitendsats i mine barselsdagpenge, så budgettet er lidt stramt).. Desværre! 

Anmeld

15. april 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Årh ikke mindre end fantastisk de billeder  

Tusind tak søde..  Går det godt med maven og familien?

Anmeld

15. april 2013

MariaKyedDK

Ja det går helt super fint tak havde besøg af jordmor i sidste uge, og alt er som det skal være Og er jeg blevet helt 100 % klar på en hjemmefødsel nu

hun fik lige overbevist mig her sidst så det er jo skønt, nu glæder jeg mig bare til fødslen. ( er overstået ) heh.

Anmeld

15. april 2013

MariaKyedDK

Og min søn glæder sig mere og mere til at blive storebror hver dag Imorges på vej til skole sagde han: Nu er jeg snart ikke alenebarn mere

Anmeld

15. april 2013

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Og min søn glæder sig mere og mere til at blive storebror hver dag Imorges på vej til skole sagde han: Nu er jeg snart ikke alenebarn mere

OG

Jeg mærker liv hver dag , har jeg gjort siden 20+0 til MD skanningen, så det er så skønt.

Anmeld

15. april 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Ja det går helt super fint tak havde besøg af jordmor i sidste uge, og alt er som det skal være Og er jeg blevet helt 100 % klar på en hjemmefødsel nu

hun fik lige overbevist mig her sidst så det er jo skønt, nu glæder jeg mig bare til fødslen. ( er overstået ) heh.

Ej, hvor spændende med en hjemmefødsel!  Hvordan kan det være du har valgt det? Jeg kunne måske godt være fristet næste gang med tanke på, at min fødsel var sååå nem, og det gik rigtig hurtigt (5,5 time i alt, 2,5 time fra ankomst til FG), og det går jo oftest hurtigere 2. gang.. 

Ja, det er med blandede følelser at man går fødslen i møde (:

Anmeld

15. april 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

Åååårh! 

Anmeld

15. april 2013

M (:

MariaKyedDK skriver:

OG

Jeg mærker liv hver dag , har jeg gjort siden 20+0 til MD skanningen, så det er så skønt.

Ej, hvor skønt! Det er så livsbekræftende at mærke liv! 

Anmeld

15. april 2013

MariaKyedDK

Ej, hvor spændende med en hjemmefødsel!  Hvordan kan det være du har valgt det? Jeg kunne måske godt være fristet næste gang med tanke på, at min fødsel var sååå nem, og det gik rigtig hurtigt (5,5 time i alt, 2,5 time fra ankomst til FG), og det går jo oftest hurtigere 2. gang.. 

Ja, det er med blandede følelser at man går fødslen i møde (:

Jamen det var faktisk min Kære mand som spurgte om vi ikke skulle føde hjemme denne gang, fordi fødegangen her i slagelse er LUKKET, så vi skal enten til Holbæk eller næstved sygehus, og manden min er ret nervøs for om jeg når at føde på vej til sygehuset ( jeg tror ikke han har lystt til at være jordmor )

Og første gang jeg fødte , gik der også kun 6 timer fra første VE, til han var ude Og netop fordi det kan gå hurtigere som du siger, jamen så vil det være rigtig rart at man ved man bare skal være derhjemme med sine veer.

Og så kommer jordmødrene hjem til en, istedet for man selv skal afsted ( super smart )

plus man kommer til at kende dem rigtig godt, så man er helt tryg til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.