Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Det er godt nok heldigt I lige fik dét!

Ja det så jeg godt, øjnene kørte rundt og så de der små trækninger der lige laver et smil

Ja, det var vildt heldigt! 

Det smil bag sutten er så cute! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

Ayasmor

De er simpelthen så lækre de billder. Elsker specielt billedet, hvor du kigger ned på ham

Anmeld

12. april 2013

M (:

Ja han er bare dejlig, bliver ikke mindre skruk af at se sådan nogle dejlige billeder

Årh, hvor er du sød! Håber skrukheden er til at holde ud! I skal måske i gang med PB3? 

Anmeld

12. april 2013

M (:

Janne T. skriver:

Årh Han er så dejlig, og hvor ser du smuk ud! Glæder mig til vores unger kan lege sammen

Tusind tak søde! Jeg glæder mig også til Lillebror og Hjalte skal mødes til narrestreger

Anmeld

12. april 2013

M (:

Juliekp skriver:

Ja det jo lige det, må være så dejligt at han er begyndt at kigge lidt rundt og holde en smule øjenkontakt  

Det er også en rigtig god idé! Der sker jo virkelig også så meget det første år.

Ja, det er rigtig dejligt - sepcielr, når han ifølge SP slet ikke burde kunne det endnu pga. sin tidlige ankomst.. 

Ja, når der kan ske så meget på 16 dage, hvad kan der så ikke ske på et år! 

Anmeld

12. april 2013

M (:

emmagirl skriver:

Wauw, nogle FLOTTE billeder! Han er da bare en lille charmetrold! Det er godt at jeg ER gravid, for man bliver da noget så skruk af at se sådan en lækker baby  

Tak, jeg er også vildt glad for dem!

Hihi, fedt at kunne gøre en gravid kvinde skruk - eller er det bare utålmodig? 

Anmeld

12. april 2013

M (:

Line&Mike skriver:

Wow nogle gode billeder! Jeg er også helt vild med det billede hvor i er sammen - det er sådan rigtig mor&søn 

Og ja, man kan sagtens se at han er blevet "ældre". Det er vildt at det går så hurtigt 

- Men hvor er han bare dejlig, den lille Hjalte!

Ja, det og det er heldigt vi fik det, for det var slet ikke en del af "pakken".. 

Kan du godt se det?  Men ja, det går alt, alt for stærkt! Kan slet ikke forstå, at han allerede er 5 uger - han er jo lige kommet! Tager mig selv i at tælle efter, for det kan da virkelig ikke passe! 

Anmeld

12. april 2013

M (:

Annemor... skriver:

Hvor er det bare nogle gode billeder, det er helt vildt

Tusind tak - vi er også meget tilfredse! 

Anmeld

12. april 2013

M (:

Ayasmor skriver:

De er simpelthen så lækre de billder. Elsker specielt billedet, hvor du kigger ned på ham

Det er også bare vildt godt! Men der var nu mange gode, dem må du se på mandag (:

Anmeld

12. april 2013

Kløver

M (: skriver:

Årh, hvor er du sød! Håber skrukheden er til at holde ud! I skal måske i gang med PB3? 

Overlever kun lige, med sådan en lækkermås, men mine er ik så store, så det går. Men ja vi skal igang igen, med pb nr 3 lyder helt vildt, men glææææder mig. Især med sådan nogle dejlige billeder. Vi starter i behandling om 1.5 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.