Resultat af Hjaltes nyfødts- og én månedsfotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2013

M (:

tankai skriver:

Sikke en lækker knægt.. Super gode billeder! 

Ja, jeg er også så glad for, at vi valgte at betale os fra at få ham foreviget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2013

M (:

Maja84 skriver:

Sikke nogle dejlige billeder, især vild med nr 2 og 3

Ja, er også selv rigtig glad for nummer 2! Og på nummer tre ser han bare super cute ud  

Anmeld

12. april 2013

M (:

Laulund87 skriver:

Ej hvor er de bare gode! Helt fantastiske, elsker billede 2

Han er godt nok en opmærksom lille fyr, elskede den måde han "skulede" efter mig i dag som om han tænkte "hvem dælen er du lige"

Jeg er også helt vild med nummer to! Og det billede var et "ekstra" som vi lige knipsede, fordi der var mere tid, og han opførte sig eksemplarisk - er SÅ glad for, at vi lige fik det med!

Ja, han er super opmærksom, og kan lave de skæggeste ansigtsudtryk - specielt, når han er ved at overgive sig til søvnen kører hele repetoiret totalt ukontrolleret over hele ansigtet  

Anmeld

12. april 2013

Laulund87

M (: skriver:

Jeg er også helt vild med nummer to! Og det billede var et "ekstra" som vi lige knipsede, fordi der var mere tid, og han opførte sig eksemplarisk - er SÅ glad for, at vi lige fik det med!

Ja, han er super opmærksom, og kan lave de skæggeste ansigtsudtryk - specielt, når han er ved at overgive sig til søvnen kører hele repetoiret totalt ukontrolleret over hele ansigtet  

Det er godt nok heldigt I lige fik dét!

Ja det så jeg godt, øjnene kørte rundt og så de der små trækninger der lige laver et smil

Anmeld

12. april 2013

Kløver

Ja, er også selv rigtig glad for nummer 2! Og på nummer tre ser han bare super cute ud  

Ja han er bare dejlig, bliver ikke mindre skruk af at se sådan nogle dejlige billeder

Anmeld

12. april 2013

StudPsyk

Årh Han er så dejlig, og hvor ser du smuk ud! Glæder mig til vores unger kan lege sammen

Anmeld

12. april 2013

Juliekp

Hihi, tak søde, de ord bliver jeg aldrig træt af at høre!

Ja, han er ved at være helt "foldet ud", og så har han rigtig "fået øjne"

Jeg er glad for, at vi har besluttet at få taget månedsbilleder, så man rigtig kan se udviklingen, og forsøge at huske, hvor lille han har været! 

Ja det jo lige det, må være så dejligt at han er begyndt at kigge lidt rundt og holde en smule øjenkontakt  

Det er også en rigtig god idé! Der sker jo virkelig også så meget det første år.

Anmeld

12. april 2013

mommy1991

Har i dag modtaget billederne fra vores nyfødtfotografering d. 23/3 og vores en månedsfotografering d. 9/4, og vil da lige dele et par stykker herinde - synes selv de er blevet mega gode! 

Wauw, nogle FLOTTE billeder! Han er da bare en lille charmetrold! Det er godt at jeg ER gravid, for man bliver da noget så skruk af at se sådan en lækker baby  

Anmeld

12. april 2013

Line&Mike

Har i dag modtaget billederne fra vores nyfødtfotografering d. 23/3 og vores en månedsfotografering d. 9/4, og vil da lige dele et par stykker herinde - synes selv de er blevet mega gode! 

Wow nogle gode billeder! Jeg er også helt vild med det billede hvor i er sammen - det er sådan rigtig mor&søn 

Og ja, man kan sagtens se at han er blevet "ældre". Det er vildt at det går så hurtigt 

- Men hvor er han bare dejlig, den lille Hjalte!

Anmeld

12. april 2013

Annemor...

Hvor er det bare nogle gode billeder, det er helt vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.