Hvornår er en kvinde for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
30. Ved godt det er "ungt" men nu har jeg selv en mor der fik mig da hun var 40 og det er jeg selv ked af så nu var jeg selv 24 da jeg fik min datter så jeg går heldigvis ikke i min mors fodspor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Pigent

Jeg synes det er svært at sige. 

Tror jeg vil sige max. 40 kan man få sit sidste barn. Jeg har i meget lang tid sagt at jeg gerne ville have alle mine børn inden jeg bliver 30, ved ikke om det kommer til at ske, men så vil jeg gerne have den sidste når jeg mellem 30-32. Jeg har ingen endnu. 

Synes sagtens du kan vente med at få en mere til du er sidst i 30 erne eller starten af 40 erne hvis du har det godt med det. 

Anmeld

21. marts 2013

Christina :-)

Min grænse er 30 :-)

Anmeld

21. marts 2013

esioul

Det ved jeg faktisk ikke.

Jeg synes heller ikke man skal lade sig presse til at få børn pga alder, så hellere vente til man har fundet manden i livet og har styr på fremtiden  

Anmeld

21. marts 2013

Laulund87

35-40

Og min personlige grænse er 30 år..

Anmeld

21. marts 2013

Krussedulle

Mamalou skriver:

Hej med jer!

Hvornår synes I at man som kvinde er for gammel til at blive gravid/få børn?

Jeg spørger fordi jeg fylder 31 til april. Jeg blev alene med min søn i juni 2012 og har ikke planer om, at skal finde en kæreste i det næste laaaaange stykke tid... Pludselig slår det mig, at jeg faktisk kan gå hen og blive for gammel til at få flere børn. Altså at jeg først er klar til et ny forhold - først møder "the one" når det er for sent. Det er nok en lidt dum tanke, især fordi jeg slet ikke ved om jeg vil have flere, men tanken går mig alligevel lidt på... 

Nogle vil måske sige, at jeg har "mange" år endnu, mens andre synes jeg måske allerede er ved at være der... 

Skyd løs!

Vh. Louise 

Det er ganske individuelt

Jeg har det personligt sådan, at jeg ikke vil have flere børn, når jeg er fyldt 32!

Ikke fordi 32 er gammelt, men vil gerne have energi og overskud, og har heller ikke lyst til af være "for gammel" når mine børn når teenage og flyt-hjemmefra- alderen

Min mor var 37, da hun fik min mindste søster!

Anmeld

21. marts 2013

Faith

Jeg er selv 31 og ville sagtens kunne se mig selv få en efternøler om 4-5 år. Men heller ikke ældre end det.

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

Albertsen92 skriver:

35 år, det er max synes jeg.
Vil ikke selv have børn efter jeg er 30.

Puha nu føler jeg mig sgu gammel  Jeg var 29 da jeg fik min 1. ... og jeg sys bestemt ikke 30 år er gammelt. Men hver sin mening/holdning.

Anmeld

21. marts 2013

MorDk

Wow sys det er lidt vildt at manges grænse går ved 30år. BUM!

Tænker bare... hvis nu I havde haft svært ved at blive gravide og kæmpet for at blive det ville jeres personlige grænse så rykke sig?

Personlig sys jeg grænsen ligger ved 40+ men igen er det jo en individuel sag ♥

Anmeld

21. marts 2013

esioul

MorDk skriver:

Wow sys det er lidt vildt at manges grænse går ved 30år. BUM!

Tænker bare... hvis nu I havde haft svært ved at blive gravide og kæmpet for at blive det ville jeres personlige grænse så rykke sig?

Personlig sys jeg grænsen ligger ved 40+ men igen er det jo en individuel sag ♥

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.