Hvornår er en kvinde for gammel til at få børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2013

Carina:-)

Og for at svare på dit spørgsmål.

Så har jeg ingen indstilling til alder og børn.

Der er nogen der er gamle af sind i 20érne

Og nogen der er unge af sind i 60érne.

Og mhs til dødelighed med ældre forældre.

Og de forældre jeg har været med til at begrave har altså ikke været på grund af alder,men på grund af ulykker eller kræft.'

Og kræft og bilulykker skelner altså ikke til alder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

SjeBets

jeg fik den første da jeg var 21 nummer to da jeg var 25 og havde ikke regnet med at jeg skulle have flere. 

Jeg er nu 34, og ja det ser ud til der er en mere på vej, 

Min mor fik den sidste da hun var 38 og jeg ved min søster aldrig har følt sig "uheldig" ved at min mor fik hende som 38 årig, hun fik mig som 20 årig, så hun er også en efternøler,

jeg kender flere unge forældre som jeg anser for at være dovne, og lade, hvor jeg ser flere "ældre" forældre som er over uddannelser, de har hus, de har fast tømret inkomst, og de har et helt andet overskud fordi der måske ikke er så mange spekulationer. 

så om man er 20 eller 45 er for mig ligemeget, så længe man føler energien til et nyt barn ... 

Anmeld

23. marts 2013

lille-fisen

Jamen mellem 40 og 45 år vil jeg sige er ved at være sidste udkald Det jeg ville være mere bekymret for er sådan set bare  om det er fysisk muligt når man bliver lidt ældre. Men for mig er 45 max.

Anmeld

23. marts 2013

Hailiesmom11

Min mor blev 40 det år hun fik min lillebror og det synes jeg var okay.. synes ikke man bør være ældre end 45

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.