Nu var min mor 36 da hun fik mig og jeg er selv 31 nu og skal snart være mor til den første (og håber stadig på at kæresten kan overtales til én mere)... så måske ser jeg lidt anderledes på det. Jeg er i hvert fald glad for at mine forældre ikke valgte mig fra, bare fordi min mor var 36 og min far 38 dengang 
Min søster var 37 da hun fik sit første barn og hun skal nu være mor til nr. 2 i en alder af 40. Lidt som med min svigerinde (brors kæreste), som var 33 med den første og nu er 36 med nr. 2... vi er åbenbart bare lidt sent ude i min familie.
Min søster siger hun kan godt mærke det er hårdt her 2. gang, men tror ikke hun har haft de vilde skavanker udover træthed, men jeg har jo også været træt, såh... svigerinden har haft noget bækkenløsning i noget tid efterhånden, men det er der jo også noget yngre gravide kvinder der får, så det er vel ikke pga. alderen tror jeg...
Tror dog jeg vil sætte grænsen til når man er i starten af 40'erne. Hvis du er 42 når du får barnet, så er du 60 år når det fylder 18. Min mor har heldigvis været meget god på det punkt, hun har fulgt med i hvad der var 'in' også mens jeg var teenager, så der følte jeg det ikke så meget med at hun var i 50'erne 
Anmeld