Anonym skriver:
men jeg kan virkelig bare ikke se hvor problemet er i at skal sætte en dag om ugen af til et barn man selv har søgt om samvær med. han kan købe ind og gøre alt mulig hvad der rager ham ind til den dag, helt uden at skulle bryde sin hjerne om at der er et lille barn der har brug for hverken det ene eller andet. det er ikke ham der ligger flere dage eller nætter i træk uden søvn hvis en halsbetændelse, influenza eller andet påvirker drengen. har har den forpligtelse at passe på og sørge for ham den ene dag! han har misset 2aftaler allerede. den ene gav jeg mig og han fik ham med til trods for han kom lallende ca 1/2time efter aftalen. den anden dukkede han hverken op eller gav besked hvor mig og min søn sad og ventede på bio kom så den lille dreng kunne komme på samvær.
Nu vidste jeg ikke han havde misset 2 aftaler eller grunden for det, nu ved jeg jo ikke præcis hvordan det hele ser ud hverken fra din eller hans side, jeg prøver bare at gove en objektiv vurdering, og hvordan ville man selv have det hvis man fik krav og skæld ud hver gang. Selvfølgelig skal han være der for barnet når han har ham, men er jo mange måder at gøre det på, uden det nødvendigvis er dårligt.
Den med du er der, ja det er man som mor og bopælsforældre, jeg har børnene meget alene da min mand arbejder nat, men det gør ham ikke til dårlig far når han ser børnene, og han gør tingene anderledes på flere punkter end jeg gør det.
Jeg kan sagtens forstå det hele er trels for dig
Håber det hele nok skal blive bedre
Anmeld