Gode ideer til kost ved ønsket om vægttab ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

bøllen

B&J skriver:

jeg tænker heller ikke om tinge er sundt overhovede, jeg tænker på om der er masser af protiener i og self lidt fedt for det skal vi jo have også helst ingen sukker men 1 gang om weekenden må man godt

Men regner du så sammen hvor meget du får af proteiner ?

kan man ikke få for mange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

B&J

bøllen skriver:

Men regner du så sammen hvor meget du får af proteiner ?

kan man ikke få for mange 

jamen det var det jeg skrev for oven, ca mellem 0,80g pr protinen af ens vægt og op til 1,5 når du sådan dyrker mellem motion og det  skal du gange med din vægt så mange gram må du gerne få, og hvis det går over sker der ingen ting men det er ikke så tit det gør men bare du får det så er det perfekt...

Anmeld

12. marts 2013

B&J

og du skal op på 3-6 gange så meget før du får for meget protiener, så bare roligt du skal højt op for at nå der op

Anmeld

12. marts 2013

Fuglemor

B&J skriver:

det er ingen kur men en alm livsstilsændring.... for det er jo sådan man alm skal spise og der er ikke noget du ikke må spise man skal bare spise små potioner gerne 6-8gange om dagen og hvis man husker de protiner i maden jamen så er man ikke nær så sulten og man får ikke den søde trang til sukker, og i starten føler man spiser hele tiden og det er også der for man ikke tænker på alt det søde, jeg har altid agurk og gullerødder i køleskabet lige til at spise hjemme lavet knækbrød som en lille snak og tit tun salat..

Ej det er hare lige mig. Har været på en masse kure men er altid faldet i. Men det her som er så alm er lige lille at holde.

men jeg forstår ikke helt den med proteiner. 

Anmeld

12. marts 2013

bøllen

Mor12 skriver:

Ej det er hare lige mig. Har været på en masse kure men er altid faldet i. Men det her som er så alm er lige lille at holde.

Åh godt det ikke kun mig der er " blank " fattede det heller ikke :-) måtte have det skåret ud i pap 

Anmeld

12. marts 2013

Fuglemor

bøllen skriver:

Åh godt det ikke kun mig der er " blank " fattede det heller ikke :-) måtte have det skåret ud i pap 

Det skal jeg også altid. Nogen ting er bare svære at forstå

Anmeld

12. marts 2013

bøllen

Mor12 skriver:

Det skal jeg også altid. Nogen ting er bare svære at forstå

man kan ikke være lige god til det hele. Der er sikkert noget andet vi har mere styr på

Anmeld

12. marts 2013

Fuglemor

bøllen skriver:

man kan ikke være lige god til det hele. Der er sikkert noget andet vi har mere styr på

Ja mon ikke. Og så er det godt der er nogle søde mennesker der vil forklare os det

Anmeld

12. marts 2013

B&J

Mor12 skriver:

det er bare du skal sørge for at spise mad med højt protien indhold, du behøver ikke regne det ud hvis det er men, kig evt under nogle af dem jeg har skrevet der er højt protien indhold i og hvis man spiser godt af det i løbet af dagen dækker man sig selv rimelig godt ind og især i mælk også hvis man kan lig det, ja det er en god start på vægttab, stille og roligt og om weekenden må man da godt hygge lidt hvis det er men gør det på den gode måde, hjemmelavet chips en god dip til der er vildt meget protiener i det

protiener er noget der står bag på pakken lige som fedt osv...

Anmeld

12. marts 2013

Fuglemor

B&J skriver:

det er bare du skal sørge for at spise mad med højt protien indhold, du behøver ikke regne det ud hvis det er men, kig evt under nogle af dem jeg har skrevet der er højt protien indhold i og hvis man spiser godt af det i løbet af dagen dækker man sig selv rimelig godt ind og især i mælk også hvis man kan lig det, ja det er en god start på vægttab, stille og roligt og om weekenden må man da godt hygge lidt hvis det er men gør det på den gode måde, hjemmelavet chips en god dip til der er vildt meget protiener i det

protiener er noget der står bag på pakken lige som fedt osv...

Okay. Tusinde tak.. Så er jeg med. Jeg får desværre ondt i maven af mad med mange proteiner i. Aner ikke helt hvorfor. Men må jo spise så meget som muligt uden at jeg får ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.