Gode ideer til kost ved ønsket om vægttab ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.750 visninger
76 svar
6 synes godt om
12. marts 2013

bøllen

Vil frygtelig gerne tabe mig , men vægten rokker sig ikke ( jo opad )  agggghhhhhhh 

Er Ikke super god til at spise i løbet af dagen men prøver ..

morgenmad . 2 stk knækbrød eller havregryn

frokost . 1 skive brød med pålæg samt gulerødder

aftensmad . Alm mad , kun 1 portion , prøver at spare på ris/ pasta / kartofler og godt med grønt .

GODE forslag til mellem måltider og evt morgenmad 

kan man kik starte vægttabet ??

motion :

2 x 1 time i center , opvarmning & cirkel træning

ca 3 km gåtur hver dag 

hulahopring ( prøver hver dag ca 12 min )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Team Putte

bøllen skriver:

Vil frygtelig gerne tabe mig , men vægten rokker sig ikke ( jo opad )  agggghhhhhhh 

aftensmad . Alm mad , kun 1 portion , prøver at spare på ris/ pasta / kartofler og godt med grønt .

motion :

ca 3 km gåtur hver dag 

Jeg har en opskrift på en suppe der er skide god til at kickstarte vægttabet hvis det har interesse? Det bedste er at man må spise så meget man overhoved har lyst til af den, så intet med at gå og sulte Og så kan jeg godt li' konceptet at man ved hvad der er i, og det ik bare er noget pulvershake

Anmeld

12. marts 2013

LSM

bøllen skriver:

motion :

ca 3 km gåtur hver dag 

Jeg tænker mere protein. Det mætter godt

og skulle eftersigende sætte forbrændingen lidt op

Anmeld

12. marts 2013

bøllen

Team Putte skriver:

Jeg har en opskrift på en suppe der er skide god til at kickstarte vægttabet hvis det har interesse? Det bedste er at man må spise så meget man overhoved har lyst til af den, så intet med at gå og sulte Og så kan jeg godt li' konceptet at man ved hvad der er i, og det ik bare er noget pulvershake

Er ikke god til suppe  bryder mig ikke om det.

så den ide dur ikke , men tak  

er faktisk en smule kræsen så at følge en bestemt kur, dur ikke . Da jeg ofte ikke bryder mig om 1/2 delen. Så vil se om det kan lade sig gøre ved at tænke over min kost og dyrke motion.

Anmeld

12. marts 2013

B&J

søde du mangler en masse mad, du skal spise mellem 6-8 gange om dagen alt det du skriver ser perfekt ud, men tænk på protiner som en skriver det mætter og gør man ikke får en sød tand

masser æg kød og fisk  rugbrød knækbrød yoghurt. du kan også lave en kage hvor du tænker på protienerne også ikke så meget sukker og fedt...

men husk

morgenmad

formiddagsmad

middagsmad

eftermiddagsmad

aftensmad

sen aftens mad..

Anmeld

12. marts 2013

bøllen

LSM skriver:

Jeg tænker mere protein. Det mætter godt

og skulle eftersigende sætte forbrændingen lidt op

Så som ?? Forslag 

Anmeld

12. marts 2013

BellaCiinea

motion :

ca 3 km gåtur hver dag 

Jeg bruger denne kostplan: http://www.fit2fat2fit.com/plans/category/12/meal-plans-for-women

I stedet for den morgenmad der står.. altså Meal 1, så får jeg spinatshake hver morgen (opskrift er på dag 3, og man skal så kun have en halv portion).

Og i stedet for proteinbar, så får jeg proteinshake (bruger dette proteinpulver: http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-176p.html ) Det skal så også i spinatshaken.

Det er en meget protein rig kost =)

Jeg har smidt 14kg siden november

Anmeld

12. marts 2013

bøllen

B&J skriver:

søde du mangler en masse mad, du skal spise mellem 6-8 gange om dagen alt det du skriver ser perfekt ud, men tænk på protiner som en skriver det mætter og gør man ikke får en sød tand

masser æg kød og fisk  rugbrød knækbrød yoghurt. du kan også lave en kage hvor du tænker på protienerne også ikke så meget sukker og fedt...

men husk

morgenmad

formiddagsmad

middagsmad

eftermiddagsmad

aftensmad

sen aftens mad..

Ved det godt  Er ikke vildt god til at spise i løbet af dagen. Og så spiser jeg ofte ved senge tid og det dur jo slet slet ikke.

Har svært ved HVAD jeg skal spise , hvornår.

så smid gerne forslag.

er jo ikke så fysisk aktiv i løbet af dagen, udover min træning

Anmeld

12. marts 2013

LSM

bøllen skriver:

Så som ?? Forslag 

Jamen fx skyr med musly til morgenmad

Hytteost er også proteinrig, samt æg og ja meget andet

Jeg laver nogle gange en æggesalat af hytteost, æg, karry, rødpeber, løg, purløg, salt og peber mums det er godt og så er det sundt

I stedet for bolle ville jeg nok spise rugbrød til frokost fx med sådan en æggesalat på

Anmeld

12. marts 2013

bøllen

IsabellaCiinea skriver:

Jeg bruger denne kostplan: http://www.fit2fat2fit.com/plans/category/12/meal-plans-for-women

I stedet for den morgenmad der står.. altså Meal 1, så får jeg spinatshake hver morgen (opskrift er på dag 3, og man skal så kun have en halv portion).

Og i stedet for proteinbar, så får jeg proteinshake (bruger dette proteinpulver: http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-whey-100-176p.html ) Det skal så også i spinatshaken.

Det er en meget protein rig kost =)

Jeg har smidt 14kg siden november

Jeg er vildt kræsen 

Så at følge en bestemt kur, hvor man skal følge deres kostråd dur desværre ikke 

Det skal være alm mad i rette mængder .. 

Ellers super sejt vægttab  Skal smide min 7 kg .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.