Kage-spørgsmål (pastafarver m.m.) - BM og andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Harh
Jeg håber, han selv gjorde rent efter sig?

Ja tak, det fik han da godt nok lov til 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Det er godt nok pastafarve, du har købt, ikke? (bare lige for at være sikker).

Jo, det er det her:

www.cakecraftshop.co.uk/cgi-bin/trolleyed_public.cgi

Anmeld

21. juni 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Det er meget, meget nemmere! Bare gå frem efter den billedserie Tynen har lagt tidligere i den her tråd. Jeg fandt den på min-mave og brugte den og det var virkelig ingen sag.

Og så kommer min dino:

Og prøv så lige at se hvordan min lille mus pludselig begyndte at hjælpe til med at lægge prikker på dyret (Det er hendes, de dino-hudfarvede)

Og så lige et sidste...

Hvor er den dog helt vildt flot!! Wauw, Birgitte! Det er bare skønt, når det bliver en succes.

Dejligt billede tilsidst af jer tre

Anmeld

21. juni 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Jo, det er det her:

www.cakecraftshop.co.uk/cgi-bin/trolleyed_public.cgi

Den har jeg godt nok kigget på, men jeg var i tvivl om farverne. Der står: Cream, melon, paprika, pink, baby blue, grape violet, black, chestnut, Christmas red & Christmas green. Jeg skal bruge en knald rød og evt. en knalder gul. Tror du, der er det i den pakke?

Ellers har jeg tænkt mig bare at købe rød og sort i Panduro imorgen. Så kan jeg købe de andre en anden gang. 

Anmeld

21. juni 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Hvor er den dog helt vildt flot!! Wauw, Birgitte! Det er bare skønt, når det bliver en succes.

Dejligt billede tilsidst af jer tre

Tusind tak

Ja, det er sådan en god følelse, når det endelig lykkes efter så langt et projekt.

Og lige da jeg havde rullet det MMF ud første gang og forsøgt at lægge det på dyret, havde jeg godt nok en opgivelseskrise, for det så frygteligt ud.
Så hev jeg det af og gav det en tur i microen igen, så jeg kunne ælte det igennem forfra.
Og det er altså godt, man kan det, for jeg synes, det hurtigt tørrer ud og sprækker, hvis man ikke lige får det rullet pænt nok ud første gang.

Anmeld

21. juni 2009

birgittemarie

linemus skriver:

Den har jeg godt nok kigget på, men jeg var i tvivl om farverne. Der står: Cream, melon, paprika, pink, baby blue, grape violet, black, chestnut, Christmas red & Christmas green. Jeg skal bruge en knald rød og evt. en knalder gul. Tror du, der er det i den pakke?

Ellers har jeg tænkt mig bare at købe rød og sort i Panduro imorgen. Så kan jeg købe de andre en anden gang. 

Jeg har også undret mig over navnene på de farver, men den er god nok: Der er både en knaldgul og en knaldrød. Det er farverne Christmas Red og Melon.

Anmeld

22. juni 2009

birgittemarie

Så kæreste Linepige, NU er jeg nødt til at kravle i seng. Sov rigtig godt og tak for hyggelig kageaften.

Knus B

Anmeld

22. juni 2009

linemus

birgittemarie skriver:

Så kæreste Linepige, NU er jeg nødt til at kravle i seng. Sov rigtig godt og tak for hyggelig kageaften.

Knus B

Tak i lige måde. Jeg har også overskrevet min sengetid med et par timer, men denne tråd var bare så vigtig

Sov sødt.

Knus Line 

Anmeld

22. juni 2009

Lise

Her er et skema med sugarflair farverne. Det er lidt svært at se navnene, men med lidt god vilje kan det lade sig gøre...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2009

Tynen

Prøv lige at gå ind på yotube.com og søg på: Fun with fondant
Det er altså nogle vilde kager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.