Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det giver virkelig stress... 

Med hensyn til heldragten, så tror jeg faktisk ikke, at min søn skal bruge jakken uden bukserne. Så vil jeg vælge en softshell eller hans overgangsjakke, så kan klare en del vand... Jeg tror lige jeg vil høre dagplejeren ad. Det er trods alt hende, der kommer til at bøvle mest med den

Det er altid dejligt at arve tøj - det er også noget jeg siger ja tak til

Ja, og ellers så kan man frådse og så købe et to-delt og en heldragt, så at Minymo havde sat en regndragt ned med 75 % så tror den kostede 120 kr, og det er jo ikke meget

Jeg elsker også at få en masse brugt tøj, man kan tage det man vil bruge og resten kan man give til anden side, genbrug eller smide ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Ja, og ellers så kan man frådse og så købe et to-delt og en heldragt, så at Minymo havde sat en regndragt ned med 75 % så tror den kostede 120 kr, og det er jo ikke meget

Jeg elsker også at få en masse brugt tøj, man kan tage det man vil bruge og resten kan man give til anden side, genbrug eller smide ud

Det kunne man selvfølgelig gøre

Hvor har du set minymo'en? 

Det er rigtigt med arvetøjet. Så kan man tillade sig at være kræsen og samtidig fråse lidt mere, når der skal købes nyt

Anmeld

15. februar 2013

Tip!

crist, det er sko snart at foråret kommer.. 

Min søn har Hummel regntøj som jeg købte i efteråret, det kan han sagtens passe endnu.. Termo tøj, årh mon han kan passe det endnu?  Ellers må jeg vist hapse barnet med ud på en shopping dag med Moar  

har da sommerjakken på plads, en Mega fed mærke jakke.. (Knægten er dog fløjetende ligeglad med mærket i nakken, moderen kunne godt li den OG prisen

nye gummi støvler og kondier skal han også have.. Og har luret at der er kommet sandaler i butikkerne, så det skal vi også kigge lidt på  

Anmeld

15. februar 2013

Tip!

Min søn har Hummel regntøj som jeg købte i efteråret, det kan han sagtens passe endnu.. Termo tøj, årh mon han kan passe det endnu?  Ellers må jeg vist hapse barnet med ud på en shopping dag med Moar  

har da sommerjakken på plads, en Mega fed mærke jakke.. (Knægten er dog fløjetende ligeglad med mærket i nakken, moderen kunne godt li den OG prisen

nye gummi støvler og kondier skal han også have.. Og har luret at der er kommet sandaler i butikkerne, så det skal vi også kigge lidt på  

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Twinkle little star skriver:

Man bliver helt svimmel af at tænke på alt det der skal handles ind... Jeg elsker også noget mærketøj. Ikke pga mærket, men designet og min søn er bedøvens ligeglad

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det kunne man selvfølgelig gøre

Hvor har du set minymo'en? 

Det er rigtigt med arvetøjet. Så kan man tillade sig at være kræsen og samtidig fråse lidt mere, når der skal købes nyt

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi har en butik ude i Shoppen ( Aalborg Storcenter) og der havde de 75 % på alt overtøj fra Minymo.

Og ja noget af det tøj man arver går de kun i hjemme hehe Synes nogle gange det er lidt tarveligt noget af tøjet, men så længe det ikke er hullet og plettet så kan det jo bruges

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Er det til næste år, at du har købt flyverdragt? 

Jeg elsker Molos stribet, men min søns far vil bare ikke være med til den. Han siger det ligner klovnetøj... Mænd og stil 

Ja både flyverdragt og vinter jakke til næste vinter :-)

her er vi begge vilde med den så har den både iår og næste vinter :-)

pædagogerne i børnehaven syntes den var sej istedet for det altid er grønt, blåt og sort til drengene 

Anmeld

15. februar 2013

2721

Puha, så langt er jeg slet ikke nået
Er virkelig dårlig til at købe forud

Hvad str bruger din søn?

Jeg har nemlig et termosæt, som Charlie kun har brugt 2 gange, da han lige tog et ryk.

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men vi har en butik ude i Shoppen ( Aalborg Storcenter) og der havde de 75 % på alt overtøj fra Minymo.

Og ja noget af det tøj man arver går de kun i hjemme hehe Synes nogle gange det er lidt tarveligt noget af tøjet, men så længe det ikke er hullet og plettet så kan det jo bruges

Jeg bor i Aalborg og har selvfølgelig lige været i city syd i dag, men ikke i shoppen... Jeg må derud en tur igen, for de heldragter jeg har set på nettet står til +399 kr. 

Jeg lægger ofte arvetøjet som ekstra tøj i dagplejen. Så savner man ikke tøjet på samme måde hjemme i skufferne

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Ja både flyverdragt og vinter jakke til næste vinter :-)

her er vi begge vilde med den så har den både iår og næste vinter :-)

pædagogerne i børnehaven syntes den var sej istedet for det altid er grønt, blåt og sort til drengene 

Den er vild sej og jeg er helt forelsket i den... Jeg synes også rigtig godt om andre farver til drenge som f.eks. rød og gul. I år har min søn en rød/hvid/blå ternet flyverdragt fra Molo - me like 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.