Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Jeg er da vist bagefter 

Har du lige købt eller har du købt det løbende? 

Jeg er også lidt hooked på en heldragt i regntøj... Vidste ikke at Miniature laver regntøj. Elsker det mærke - overgangsjakken er også købt derfra

Fandt lige et billede af den vi havde, den var fra miniature 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

Miss BananaHammock skriver:

Nej det bliver hurtig dyrt

har også købt en molo flyverdragt til næste vinter, samt en fleece dragt til efteråret som jeg bare glæder mig til at få brugt.

Alt for dyrt. Men det er svært at spare, for de skal jo have de små

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Plejer at købe løbende når jeg lige finder det jeg ikke kan undvære

mener bestemt det var miniature, den var super lækker  dejligt let. 

Har købt overtøjet til næste sæson elsker gode tilbud. Får en masse lækkert.

køber også altid næste str løbende, så når han skal i ny str ligger det klart i skabet.

Jeg køber også tøjet løbende og på bud, er bare ikke god til lige at huske overtøjet også. Måske kommer det i takt med min søn bliver ældre og vi lægger flere sæsoner efter os

Så lige billedet af din dragt fra Miniature - den er super fin  

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Mamalou skriver:

Alt for dyrt. Men det er svært at spare, for de skal jo have de små

Fik heldigvis både flyverdragt og fleecedragt til halv pris, men må nok desværre punge ud med fuldpris for sommerjakken. men skidt, han skal jo ikke ha så meget andet i år

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Hej med jer

Nu nærmer vi os langsomt en varmere tid og der skal købes nyt til de kære. Derfor sidder jeg og lure hvad der er på markedet af regntøj, gummistøvler, softshell/fleece, termotøj, overgangsjakke og jeg skal komme efter jer

Jeg blev derfor lidt nysgerrig efter at høre, hvad I skal have købt? Jeg ved godt at foråret (desværre) ikke er lige om hjørnet, men mon ikke at I - som mig - allerede har gjort jer lidt tanker om det der skal købes?

Er der mon nogen, der har erfaring med at købe regntøj i heldragt? Jeg synes det er smart og overvejer at købe det til min søn på 21 måneder. Kan det anbefales?

Vh. Louise

Man kan jo få helt stress af at skrive alle de ting ned som de små skal have til foråret og sommeren!  

Jeg har det svært med at købe forud til min datter fordi jeg helst vil at det passer og ikke f.eks er alt for stort. Min datter er halvandet år og bruger str 80 i tøj, men hun passer stadig hendes Reima jakke som vi købte i sommeren/efteråret og den er kun str 74. Så jeg vil meget gerne prøve det på hende før jeg køber - og det samme med sko.

Mht. regntøj så bliver det første gang vi skal købe det og jeg havde også selv overvejet en heldragt, men ulempen er nok at man ikke altid har brug for at bruge regnbukser selvom jakken skal bruges. Jeg havde overvejet at købe det brugt (som nyt) inde på Trendsales.

Termotøj osv har jeg ikke tænkt på endnu - og fleecejakker har hun til hun bruger str 92 ( har nogle gode venner der altid aflevere et par sorte sække med tøj)

/Fenja

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Jeg køber også tøjet løbende og på bud, er bare ikke god til lige at huske overtøjet også. Måske kommer det i takt med min søn bliver ældre og vi lægger flere sæsoner efter os

Så lige billedet af din dragt fra Miniature - den er super fin  

Ja det kan være det kommer .

har næsten altid købt på tilbud , så kan man få de lækre mærker lidt billigere. 

Har købt molo regnbue flyverdragt, Hummel vinterjakke, Hummel foråsjakke , småfolk fleece jakke . 

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Miss BananaHammock skriver:

Fik heldigvis både flyverdragt og fleecedragt til halv pris, men må nok desværre punge ud med fuldpris for sommerjakken. men skidt, han skal jo ikke ha så meget andet i år

Jeg har altså fundet min søns sommerjakke/overgangsjakke på Trendsales helt ny. Så man kan godt være heldig, med mindre at du selvfølgelig har en helt bestemt du gerne vil købe

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Man kan jo få helt stress af at skrive alle de ting ned som de små skal have til foråret og sommeren!  

Jeg har det svært med at købe forud til min datter fordi jeg helst vil at det passer og ikke f.eks er alt for stort. Min datter er halvandet år og bruger str 80 i tøj, men hun passer stadig hendes Reima jakke som vi købte i sommeren/efteråret og den er kun str 74. Så jeg vil meget gerne prøve det på hende før jeg køber - og det samme med sko.

Mht. regntøj så bliver det første gang vi skal købe det og jeg havde også selv overvejet en heldragt, men ulempen er nok at man ikke altid har brug for at bruge regnbukser selvom jakken skal bruges. Jeg havde overvejet at købe det brugt (som nyt) inde på Trendsales.

Termotøj osv har jeg ikke tænkt på endnu - og fleecejakker har hun til hun bruger str 92 ( har nogle gode venner der altid aflevere et par sorte sække med tøj)

/Fenja

Det giver virkelig stress... 

Med hensyn til heldragten, så tror jeg faktisk ikke, at min søn skal bruge jakken uden bukserne. Så vil jeg vælge en softshell eller hans overgangsjakke, så kan klare en del vand... Jeg tror lige jeg vil høre dagplejeren ad. Det er trods alt hende, der kommer til at bøvle mest med den

Det er altid dejligt at arve tøj - det er også noget jeg siger ja tak til

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Ja det kan være det kommer .

har næsten altid købt på tilbud , så kan man få de lækre mærker lidt billigere. 

Har købt molo regnbue flyverdragt, Hummel vinterjakke, Hummel foråsjakke , småfolk fleece jakke . 

Er det til næste år, at du har købt flyverdragt? 

Jeg elsker Molos stribet, men min søns far vil bare ikke være med til den. Han siger det ligner klovnetøj... Mænd og stil 

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Mamalou skriver:

Jeg har altså fundet min søns sommerjakke/overgangsjakke på Trendsales helt ny. Så man kan godt være heldig, med mindre at du selvfølgelig har en helt bestemt du gerne vil købe

Kunne godt være det skulle tjekkes ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.