Mamalou skriver:
Hej med jer
Nu nærmer vi os langsomt en varmere tid og der skal købes nyt til de kære. Derfor sidder jeg og lure hvad der er på markedet af regntøj, gummistøvler, softshell/fleece, termotøj, overgangsjakke og jeg skal komme efter jer 
Jeg blev derfor lidt nysgerrig efter at høre, hvad I skal have købt? Jeg ved godt at foråret (desværre) ikke er lige om hjørnet, men mon ikke at I - som mig - allerede har gjort jer lidt tanker om det der skal købes?
Er der mon nogen, der har erfaring med at købe regntøj i heldragt? Jeg synes det er smart og overvejer at købe det til min søn på 21 måneder. Kan det anbefales?
Vh. Louise
Man kan jo få helt stress af at skrive alle de ting ned som de små skal have til foråret og sommeren!
Jeg har det svært med at købe forud til min datter fordi jeg helst vil at det passer og ikke f.eks er alt for stort. Min datter er halvandet år og bruger str 80 i tøj, men hun passer stadig hendes Reima jakke som vi købte i sommeren/efteråret og den er kun str 74. Så jeg vil meget gerne prøve det på hende før jeg køber - og det samme med sko.
Mht. regntøj så bliver det første gang vi skal købe det og jeg havde også selv overvejet en heldragt, men ulempen er nok at man ikke altid har brug for at bruge regnbukser selvom jakken skal bruges. Jeg havde overvejet at købe det brugt (som nyt) inde på Trendsales.
Termotøj osv har jeg ikke tænkt på endnu - og fleecejakker har hun til hun bruger str 92 ( har nogle gode venner der altid aflevere et par sorte sække med tøj) 
/Fenja 
Anmeld