Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.279 visninger
119 svar
11 synes godt om
15. februar 2013

Mamalou

Hej med jer

Nu nærmer vi os langsomt en varmere tid og der skal købes nyt til de kære. Derfor sidder jeg og lure hvad der er på markedet af regntøj, gummistøvler, softshell/fleece, termotøj, overgangsjakke og jeg skal komme efter jer

Jeg blev derfor lidt nysgerrig efter at høre, hvad I skal have købt? Jeg ved godt at foråret (desværre) ikke er lige om hjørnet, men mon ikke at I - som mig - allerede har gjort jer lidt tanker om det der skal købes?

Er der mon nogen, der har erfaring med at købe regntøj i heldragt? Jeg synes det er smart og overvejer at købe det til min søn på 21 måneder. Kan det anbefales?

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Hej med jer

Nu nærmer vi os langsomt en varmere tid og der skal købes nyt til de kære. Derfor sidder jeg og lure hvad der er på markedet af regntøj, gummistøvler, softshell/fleece, termotøj, overgangsjakke og jeg skal komme efter jer

Jeg blev derfor lidt nysgerrig efter at høre, hvad I skal have købt? Jeg ved godt at foråret (desværre) ikke er lige om hjørnet, men mon ikke at I - som mig - allerede har gjort jer lidt tanker om det der skal købes?

Er der mon nogen, der har erfaring med at købe regntøj i heldragt? Jeg synes det er smart og overvejer at købe det til min søn på 21 måneder. Kan det anbefales?

Vh. Louise

Jeg tænker at Laura ska ha foret termotøj og et sæt uden foer. Regntøj 2 delt det andet er jeg absolut ikke fortaler for. Flees trøje og evt softshell men tror det ik.. Der ud over ska hun ha en ny sovedragt, gummie støvler og termostøvler

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Jeg tænker at Laura ska ha foret termotøj og et sæt uden foer. Regntøj 2 delt det andet er jeg absolut ikke fortaler for. Flees trøje og evt softshell men tror det ik.. Der ud over ska hun ha en ny sovedragt, gummie støvler og termostøvler

Det er jo helt vildt, hvad der skal handles... Har du prøvet regntøj i heldragt? Siden du ikke er fortaler for det?

Jeg har købt en overgangsjakke til min søn, men der mangler jo massere endnu... Det er dælme dyrt med de små

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Det er jo helt vildt, hvad der skal handles... Har du prøvet regntøj i heldragt? Siden du ikke er fortaler for det?

Jeg har købt en overgangsjakke til min søn, men der mangler jo massere endnu... Det er dælme dyrt med de små

Nej jeg syntes bare ikke det opfordre til selvstændighed. Er i en vuggestue/børnehave og der ser vi helst kun at vinter tøjet er i et.. Man kan jo godt en dag få brug for regnbukser men ikke regnjakke..

Det er helt vildt alt det man ska ha.. Noget af det bliver nu heller ikke det dyreste af det dyreste må jeg indrømme

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Nej jeg syntes bare ikke det opfordre til selvstændighed. Er i en vuggestue/børnehave og der ser vi helst kun at vinter tøjet er i et.. Man kan jo godt en dag få brug for regnbukser men ikke regnjakke..

Det er helt vildt alt det man ska ha.. Noget af det bliver nu heller ikke det dyreste af det dyreste må jeg indrømme

Åhhh... Så er det selvfølgelig upraktisk, for det kan selvfølgelig ikke skilles af

Jeg går heller ikke efter det dyreste af det dyreste, men jeg synes alligevel at det løber op. Der skal også købes nyt fodtøj udover gummistøvler - det fik jeg ikke med. Godt der kommer lidt børnepenge til april

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Åhhh... Så er det selvfølgelig upraktisk, for det kan selvfølgelig ikke skilles af

Jeg går heller ikke efter det dyreste af det dyreste, men jeg synes alligevel at det løber op. Der skal også købes nyt fodtøj udover gummistøvler - det fik jeg ikke med. Godt der kommer lidt børnepenge til april

Hun fik kondisko i julegave og gummiestøvler i "nu rejser moster gave" og termostøvler bliver købt i føtex og det gør et par ekstra kondisko os.. Det ikke foret termotøj bliver os fra et supermarkede også bliver regntøj og det forede termotøj i en go kvalitet tænker jeg

Anmeld

15. februar 2013

Laulund87

Jeg har efterhånden hele garderoben til Maria, men jeg køber også når det er billigst:

Termotøj (Normalpris 200 kr sat ned til 75 kr)

Regntøj (Normalpris 600 kr sat ned til 300 kr)

Overgangssko (Normalpris 700 kr sat ned til 350 kr)

Forårs- sommerjakke (Normalpris 700 kr sat ned til 350 kr)

Gummistøvler købt til 100 kr.

Så har hun en fleecejakke fra efteråret jeg regner med stadig passer

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Hej med jer

Vh. Louise

Her har vi styr på garderoben

indkøbt

termosæt

regntøj

2 fleece trøjer ( 1 fast i børnehaven )- 1 sommer anorak

kondisko og alm sko

skal have gummistøvler , sandaler til den tid

vi havde regnheldragt til mindstemanden , dagplejemor syntes den var skønt . Havde købt fra miniature lækker kvalitet ... 

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Da vores fyr ikke er så gammel, så er det begrænset hvad vi skal anskaffe men jeg har forelsket mig i molo's softshell og fleece. Så det blir' nok en af dem han får til sommerens kolde stunder - højest sandsynlig fleecen. Ellers håber jeg vi har resten

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Hun fik kondisko i julegave og gummiestøvler i "nu rejser moster gave" og termostøvler bliver købt i føtex og det gør et par ekstra kondisko os.. Det ikke foret termotøj bliver os fra et supermarkede også bliver regntøj og det forede termotøj i en go kvalitet tænker jeg

Det lyder til at være en god plan at købe forskelligt, altså noget billigere end andet. Det er jo ikke alt de bruger lige meget. Jeg tror det er meget godt, at jeg fik lavet denne tråd, for hold da op hvor er der meget - også mere end jeg lige havde tænkt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.