Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Laulund87

Mamalou skriver:

Har jeg aldrig hørt om

Min datter vokser ikke rigtig i ryk så hun er nem at købe til, men ja det er bare at sælge det videre hvis det var et fejlkøb

Haha det staves så Hulabalu, kiggede lige, og det kan f.eks købes her

http://www.pro-dress.com/shop/drenge-regntoej-saet-271p.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Nej det vil jeg give dig ret i. Men en ting som regntøj tænker jeg vil være godt at give lidt mere - og så sparer jeg heller ikke på fodtøj, med mindre det er gummistøvler.

Ja vi har celavi regntøj og gummistøvler, Mikk-line termotøj, ecco sko også får hun fuzzie termostøvler og ekstra sko. Plejer faktisk os ha et ekstra sæt regntøj, sidst købte jeg et sæt i bilka af mærket kiba og det var faktisk lige så godt som så meget af det dyre

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Laulund87 skriver:

Min datter vokser ikke rigtig i ryk så hun er nem at købe til, men ja det er bare at sælge det videre hvis det var et fejlkøb

Haha det staves så Hulabalu, kiggede lige, og det kan f.eks købes her

http://www.pro-dress.com/shop/drenge-regntoej-saet-271p.html

Det gør det lidt nemmere

Tusind tak for det - rigtig fornemt, og lige til at bestille

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Ja vi har celavi regntøj og gummistøvler, Mikk-line termotøj, ecco sko også får hun fuzzie termostøvler og ekstra sko. Plejer faktisk os ha et ekstra sæt regntøj, sidst købte jeg et sæt i bilka af mærket kiba og det var faktisk lige så godt som så meget af det dyre

Jeg har også kigget på Celavi regntøj. Hvordan kan det være, at du ikke har købt Bilkas?

Ecco sko er vi også fan af  

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Jeg har også kigget på Celavi regntøj. Hvordan kan det være, at du ikke har købt Bilkas?

Ecco sko er vi også fan af  

Det er faktisk fordi min far ville betale det af en eller anden årsag så det fik han lov til også køber jeg nok et ekstra fra bilka hvis de har det mærke igen, tror ikke det er et de har hele tiden.. Kan godt li og ha et sæt hjemme og et sæt i dagplejen

Det er de eneste også fuzzie hun kan passe

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Det er faktisk fordi min far ville betale det af en eller anden årsag så det fik han lov til også køber jeg nok et ekstra fra bilka hvis de har det mærke igen, tror ikke det er et de har hele tiden.. Kan godt li og ha et sæt hjemme og et sæt i dagplejen

Det er de eneste også fuzzie hun kan passe

Så skal han da også have lov Dejligt når bedsteforældrene hjælper lidt til. Min søn har lige fået et par Adidas sko af mormor

Anmeld

15. februar 2013

Miss BananaHammock

Mamalou skriver:

Sidste år købte jeg det også først, da jeg vidste min søn havde brug for det og alligevel fik jeg det meste til en god pris. 

Jeg har ikke set Molo's... og jeg er heller ikke sikker på at jeg tør Min søn har en flyverdragt fra Molo - det er virkelig lækkert kvalitet. 

Nej det bliver hurtig dyrt

har også købt en molo flyverdragt til næste vinter, samt en fleece dragt til efteråret som jeg bare glæder mig til at få brugt.

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Så skal han da også have lov Dejligt når bedsteforældrene hjælper lidt til. Min søn har lige fået et par Adidas sko af mormor

Det var jo os det jeg tænkte.. Yeps det er så dejligt, ved os der kommer et par sandaler derfra ha ha Det er en stor hjælp i hvert fald

Anmeld

15. februar 2013

Laulund87

Mamalou skriver:

Det gør det lidt nemmere

Tusind tak for det - rigtig fornemt, og lige til at bestille

Det var så lidt

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Jeg er da vist bagefter 

Har du lige købt eller har du købt det løbende? 

Jeg er også lidt hooked på en heldragt i regntøj... Vidste ikke at Miniature laver regntøj. Elsker det mærke - overgangsjakken er også købt derfra

Plejer at købe løbende når jeg lige finder det jeg ikke kan undvære

mener bestemt det var miniature, den var super lækker  dejligt let. 

Har købt overtøjet til næste sæson elsker gode tilbud. Får en masse lækkert.

køber også altid næste str løbende, så når han skal i ny str ligger det klart i skabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.