Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mamalou

ESV skriver:

Men det er bestemt heller ikke al LEGO jeg er pjattet med men mange a deres ting må jeg indrømme der ligger en butik i Lyngby st center og je skal altid lige ind og kigge når vi er der. Og ja det er dyrt men kvaliteten plejer at være rigtig god så når jeg kan få deres ting på tilbud bliver jeg ofte fristet. Jeg er også helt pjattet med wheat og køber det gladeligt men elsker at spare penge så igen ofte når det er på tilbud!

Jeg elsker også Wheat. De har en rigtig fin "Emil fra Lønneberg" stil. Det minder mig i hvert fald om serien  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

modesty

Mamalou skriver:

Jeg har dårlig erfaring med at købe brugt regntøj, fordi de ikke længere var 100% vandtæt. Det var et sæt fra Småfolk. Jeg sælger alt min søns tøj, men køber faktisk ikke så meget brugt. Jeg søger mest på nettet efter gode tilbud og bruger på den måde god tid på at finde nogle gode tilbud. 

Det lyder til at du er godt med, når vi får en varmere tid i møde

Det er faktisk en meget god pointe m.h.t. regntøj. Jeg købte et sæt brugt til efteråret (Katvig) og det var der ingen problemer med, men man kan jo være uheldig.

Jeg har fået anbefalet Abeko, som skulle være rigtig godt, og det er heller ikke så dyrt, så måske jeg skal få købt mig et sæt mens der stadig er udsalg...

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

modesty skriver:

Det er faktisk en meget god pointe m.h.t. regntøj. Jeg købte et sæt brugt til efteråret (Katvig) og det var der ingen problemer med, men man kan jo være uheldig.

Jeg har fået anbefalet Abeko, som skulle være rigtig godt, og det er heller ikke så dyrt, så måske jeg skal få købt mig et sæt mens der stadig er udsalg...

Jeg må lige tjekke Abeko ud Jeg vil bare gerne have noget der holder chefen tør, det skal ikke være smart eller være et bestemt mærke.

Anmeld

15. februar 2013

ESV

Mamalou skriver:

Jeg elsker også Wheat. De har en rigtig fin "Emil fra Lønneberg" stil. Det minder mig i hvert fald om serien  

Ja lige præcis, jeg er specielt vild med deres pose bukser.

Anmeld

15. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mamalou skriver:

Hej med jer

Nu nærmer vi os langsomt en varmere tid og der skal købes nyt til de kære. Derfor sidder jeg og lure hvad der er på markedet af regntøj, gummistøvler, softshell/fleece, termotøj, overgangsjakke og jeg skal komme efter jer

Jeg blev derfor lidt nysgerrig efter at høre, hvad I skal have købt? Jeg ved godt at foråret (desværre) ikke er lige om hjørnet, men mon ikke at I - som mig - allerede har gjort jer lidt tanker om det der skal købes?

Er der mon nogen, der har erfaring med at købe regntøj i heldragt? Jeg synes det er smart og overvejer at købe det til min søn på 21 måneder. Kan det anbefales?

Vh. Louise

Her skal købes følgende til Isabell (3 år), hun er vores første og har ikke nogen hun rigtig kan arve fra men det kan lillesøster så.

Kondisko (Reima + ?)
Sandaler (Skofus)
Regntøj (CeLavi)
Fleecetrøje
Forårs-/sommerjakke (Name it)
Sommerhat
Leggins (H&M)
Kjoler/buksedragt (H&M)
Soldragt UV

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Chrizta skriver:

Her skal købes følgende til Isabell (3 år), hun er vores første og har ikke nogen hun rigtig kan arve fra men det kan lillesøster så.

Kondisko (Reima + ?)
Sandaler (Skofus)
Regntøj (CeLavi)
Fleecetrøje
Forårs-/sommerjakke (Name it)
Sommerhat
Leggins (H&M)
Kjoler/buksedragt (H&M)
Soldragt UV

Altid noget at I har en aftager til det I køber nu

Min mangler liste ligner din rigtig meget. Dog skal jeg også have fat i gummistøvler.

Jeg har set at Name it har rigtig fine sommer/overgangsjakker til piger  

Anmeld

16. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mamalou skriver:

Altid noget at I har en aftager til det I køber nu

Min mangler liste ligner din rigtig meget. Dog skal jeg også have fat i gummistøvler.

Jeg har set at Name it har rigtig fine sommer/overgangsjakker til piger  

Ja, det er en fordel med samme køn på det område
Jeg plejer også at købe Name it jakke, de har været super fine de sidste 2 sæsoner.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. februar 2013

Mamalou

Chrizta skriver:

Ja, det er en fordel med samme køn på det område
Jeg plejer også at købe Name it jakke, de har været super fine de sidste 2 sæsoner.

Min søn har en vinterjakke fra Name it. Den er rigtig fin  

Anmeld

16. februar 2013

Alexander&Lærke

Laulund87 skriver:

Det hedder Hullabaloo eller sådan noget Kender det slet ikke, men det virker til at være rigtig god kvalitet..

Vi har haft en flyverdragt i det mærke og den ar super godt. 

og så ville jeg lige fortælle at vi købte vinterstøvler af dig i efteråret Ecco og min datter er bare så glad for dem hun elsker dem simpelthen, finder dem tit frem og siger mia mia ( min) og krammer dem, hun er kun 1,5 År.

Nå ville enligt bare sige at vi er så glade for købet og de var så pæne/velholdte da vi overtog dem... Det har bare været helt perfekt...

Anmeld

16. februar 2013

Laulund87

Alexander&Lærke skriver:

Vi har haft en flyverdragt i det mærke og den ar super godt. 

og så ville jeg lige fortælle at vi købte vinterstøvler af dig i efteråret Ecco og min datter er bare så glad for dem hun elsker dem simpelthen, finder dem tit frem og siger mia mia ( min) og krammer dem, hun er kun 1,5 År.

Nå ville enligt bare sige at vi er så glade for købet og de var så pæne/velholdte da vi overtog dem... Det har bare været helt perfekt...

Sikke en dejlig besked at få Skønt hun er glad for dem!

Tror også vi bliver glade for regntøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.