Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mamalou

Laulund87 skriver:

Jeg har efterhånden hele garderoben til Maria, men jeg køber også når det er billigst:

Termotøj (Normalpris 200 kr sat ned til 75 kr)

Regntøj (Normalpris 600 kr sat ned til 300 kr)

Overgangssko (Normalpris 700 kr sat ned til 350 kr)

Forårs- sommerjakke (Normalpris 700 kr sat ned til 350 kr)

Gummistøvler købt til 100 kr.

Så har hun en fleecejakke fra efteråret jeg regner med stadig passer

Du har da været rigtig heldig med de tilbud. Har du været på udkig længe, eller er du bare god til at spotte? 

Jeg har som det eneste købt overgangsjakken som var sat ned fra 800 kr til 350 kr. Der er heldigvis et stykke til flyverdragten smides, så må vist hellere holde øjne og øre åben

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

Mamalou

Laulund87 skriver:

Jeg har efterhånden hele garderoben til Maria, men jeg køber også når det er billigst:

Termotøj (Normalpris 200 kr sat ned til 75 kr)

Regntøj (Normalpris 600 kr sat ned til 300 kr)

Overgangssko (Normalpris 700 kr sat ned til 350 kr)

Forårs- sommerjakke (Normalpris 700 kr sat ned til 350 kr)

Gummistøvler købt til 100 kr.

Så har hun en fleecejakke fra efteråret jeg regner med stadig passer

Hvilket mærke har du købt regntøj i?

Anmeld

15. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

Det lyder til at være en god plan at købe forskelligt, altså noget billigere end andet. Det er jo ikke alt de bruger lige meget. Jeg tror det er meget godt, at jeg fik lavet denne tråd, for hold da op hvor er der meget - også mere end jeg lige havde tænkt  

Jeg tænker i hvert fald ikke der er nogen grund til at købe det dyreste af det dyreste af det hele og det er ski heller ik altid pris og kvalitet hænger sammen

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

bøllen skriver:

Her har vi styr på garderoben

indkøbt

termosæt

regntøj

2 fleece trøjer ( 1 fast i børnehaven )- 1 sommer anorak

kondisko og alm sko

skal have gummistøvler , sandaler til den tid

vi havde regnheldragt til mindstemanden , dagplejemor syntes den var skønt . Havde købt fra miniature lækker kvalitet ... 

Jeg er da vist bagefter 

Har du lige købt eller har du købt det løbende? 

Jeg er også lidt hooked på en heldragt i regntøj... Vidste ikke at Miniature laver regntøj. Elsker det mærke - overgangsjakken er også købt derfra

Anmeld

15. februar 2013

Laulund87

Mamalou skriver:

Du har da været rigtig heldig med de tilbud. Har du været på udkig længe, eller er du bare god til at spotte? 

Jeg har som det eneste købt overgangsjakken som var sat ned fra 800 kr til 350 kr. Der er heldigvis et stykke til flyverdragten smides, så må vist hellere holde øjne og øre åben

Jeg er altid på udkig, holder også øje med sandaler allerede

Tør godt købe god tid i forvejen for når jeg køber så billigt er det nemt at sælge videre, hvis det ikke passer når det skal bruges Har kun endt med en forkert str én gang.

Anmeld

15. februar 2013

Laulund87

Mamalou skriver:

Hvilket mærke har du købt regntøj i?

Det hedder Hullabaloo eller sådan noget Kender det slet ikke, men det virker til at være rigtig god kvalitet..

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Miss BananaHammock skriver:

Da vores fyr ikke er så gammel, så er det begrænset hvad vi skal anskaffe men jeg har forelsket mig i molo's softshell og fleece. Så det blir' nok en af dem han får til sommerens kolde stunder - højest sandsynlig fleecen. Ellers håber jeg vi har resten

Sidste år købte jeg det også først, da jeg vidste min søn havde brug for det og alligevel fik jeg det meste til en god pris. 

Jeg har ikke set Molo's... og jeg er heller ikke sikker på at jeg tør Min søn har en flyverdragt fra Molo - det er virkelig lækkert kvalitet. 

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Månsson skriver:

Jeg tænker i hvert fald ikke der er nogen grund til at købe det dyreste af det dyreste af det hele og det er ski heller ik altid pris og kvalitet hænger sammen

Nej det vil jeg give dig ret i. Men en ting som regntøj tænker jeg vil være godt at give lidt mere - og så sparer jeg heller ikke på fodtøj, med mindre det er gummistøvler.

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Laulund87 skriver:

Jeg er altid på udkig, holder også øje med sandaler allerede

Tør godt købe god tid i forvejen for når jeg køber så billigt er det nemt at sælge videre, hvis det ikke passer når det skal bruges Har kun endt med en forkert str én gang.

Jeg kan vist godt være bedre til at holde udkig... Lige med sko synes jeg det er svært at købe forud, men kan det sælges - hvis det glipper - så er det selvfølgelig ingen sag

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Laulund87 skriver:

Det hedder Hullabaloo eller sådan noget Kender det slet ikke, men det virker til at være rigtig god kvalitet..

Har jeg aldrig hørt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.