Ny sæson = ny garderobe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Vi har været en del i storcentret mest fordi at det har været så koldt og så er det rarere at gå derude når datteren er med fremfor at gå inde i byen. Vi var blandt andet ude at se juleshow og Alberte var vild med nisserne i loftet

Men ja, jeg har tit tænkt hvorfor Shoppen skulle laves synes nemlig heller ikke at det er specielt spændende at gå derinde.

Vi har også taget derud når vejret ikke har været for godt, men jeg har ikke bil længere, så derfor bliver det ikke til så meget. Jeg er faktisk ikke så god til at holde øje med de arrangementer de har derude, det er helt tilfældigt, at vi løber ind i et arrangement når vi er der. Jeg har indtrykket af, at der sker noget rimelig ofte derude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2013

2721

Mamalou skriver:

Det må du gerne

Min mail er: louiseruby@live.dk

Så er det afsendt

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Bøllemyr skriver:

Så er det afsendt

Ser fint ud

Er det fordi din søn bruger 98 at det er for lille? Skal lige være helt sikker

Anmeld

15. februar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Vi har også taget derud når vejret ikke har været for godt, men jeg har ikke bil længere, så derfor bliver det ikke til så meget. Jeg er faktisk ikke så god til at holde øje med de arrangementer de har derude, det er helt tilfældigt, at vi løber ind i et arrangement når vi er der. Jeg har indtrykket af, at der sker noget rimelig ofte derude.

Det var faktisk også en tilfældighed at vi vidste der var juleshow - vi var ude at købe julegaver og så at de weekenden efter havde et show for børn. Det er også en lidt lang tur derud, hvis man skal med bus især når man har en lille størrelse med sig.

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Mamalou skriver:

http://lly.dk/molo-wake-regndragt-med-molo-striber.html

Se lige hvad jeg faldt over

Det er fristende at hoppe på den. Ikke sikker at faderen bliver så tilfreds, men sønnen bliver smart

Ihhh så fin :-) me LIKE

er så heldig min mand er lige så vild med striberne som mig

SPRING ud i det 

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Bøllemyr skriver:

Puha, så langt er jeg slet ikke nået
Er virkelig dårlig til at købe forud

Hvad str bruger din søn?

Jeg har nemlig et termosæt, som Charlie kun har brugt 2 gange, da han lige tog et ryk.

Altså SØDE, kan du så komme i sving :-)

der er meget at spare - har fået SÅ meget fint

Anmeld

15. februar 2013

bøllen

Mamalou skriver:

Den er vild sej og jeg er helt forelsket i den... Jeg synes også rigtig godt om andre farver til drenge som f.eks. rød og gul. I år har min søn en rød/hvid/blå ternet flyverdragt fra Molo - me like 

Viste ikke molo laver flyverdragter i tern 

Anmeld

15. februar 2013

2721

Mamalou skriver:

Ser fint ud

Er det fordi din søn bruger 98 at det er for lille? Skal lige være helt sikker

Min søn bruger 98/104 nu den gang lå han lige på vipen, til 98, og da jeg kunne se han hurtigt ville vokse ud af det, købte jeg en 98 istedet. Han kunne godt passe det, der var bare ikke plads til at vokse, men han er også 2 år og 8 mdr nu

Anmeld

15. februar 2013

2721

bøllen skriver:

Altså SØDE, kan du så komme i sving :-)

der er meget at spare - har fået SÅ meget fint

I know
Jeg har kun fået købt alm tøj forud, havde slet ikke tænkt på alt det andet

Anmeld

15. februar 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Det var faktisk også en tilfældighed at vi vidste der var juleshow - vi var ude at købe julegaver og så at de weekenden efter havde et show for børn. Det er også en lidt lang tur derud, hvis man skal med bus især når man har en lille størrelse med sig.

Det bliver det hurtigt. Hvis vi skal tullere lidt i byen, så bliver det ofte til Friis, så er vi også lige en tur forbi biblioteket, det elsker min søn. Han tager altid afsked med skrig og skrål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.