Hvad vejede i da i blev gravide.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2013

bubba

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej tøsser igen

Jeg har læst at mange har bøvlet med vægten under graviditeten.
Spørgsmålet er bare, hvad i vejede da i blev gravide.? Og hvad i vejede efter graviditeten.?

Fordi min læge råder mig ikke til at tage mere på, hvis jeg skulle være gravid. og ja har helt sikkert for meget på hofterne, men er der fakta om at man får flere problemer, under graviditeten, med flere kilo på kroppen end hvad BMI råder til.

Jeg vejede 45 og i dag 34+4 vejer jeg 72. :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2013

SKbaby

Hej tøsser igen

Spørgsmålet er bare, hvad i vejede da i blev gravide.? Og hvad i vejede efter graviditeten.?

Fordi min læge råder mig ikke til at tage mere på, hvis jeg skulle være gravid. og ja har helt sikkert for meget på hofterne, men er der fakta om at man får flere problemer, under graviditeten, med flere kilo på kroppen end hvad BMI råder til.

Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid og vejer cirka 58 kg

Anmeld

17. marts 2013

Swerg

jeg vejede 61 kilo...

indtil jeg var 20 uger henne havde jeg kun taget 1,5 kilo på og SÅ gik der ellers småkage i den.. tog ialt 25 kilo på og nu er jeg nede på 61 igen  

nu er min søn så også 2,5 år, men det var en kamp at tabe .. 

Anmeld

17. marts 2013

Victoria2013

Jeg vejede 61 eller 62 kg før, kan dog ikke helt præcist huske det da jeg ikke havde vejet mig umiddelbart inden - men det har været noget i den retning

Nu er jeg 26+3 og vejer 74 kg 

Anmeld

17. marts 2013

Mor til Frederic og Freya

Hej tøsser igen

med nr 1 var jeg undervægtig ved start med 60 kg og sluttede som normal vægtig på 72 kg. +12 kg og tabte dem ikke igen.

med nr 2 startede jeg på 74 kg og sluttede på 80 kg. +6 kg og havde tabt 13 kg inden de første 14 dage var gået. De er dog kommet snigende igen, da der til sidst ikke var nærring i mit mælk og ville gerne amme nr 2 også.

Anmeld

17. marts 2013

LilleChelle

Jeg vejede 57 kg. før graviditeten og vejer 57 kg. igen nu her efter graviditeten. Og var allerede tilbage på normalvægt 5 uger efter jeg havde født. 

Anmeld

17. marts 2013

BigHope13

Jeg høre til overvægt klassen
med en kampvægt på 110 kg, har dog tabt mig 9 kg inden graviditet og her i uge 7 står vægten på +500 g. Mit mål var ikke at tage på, eller ihvertfald ikke særlig meget. og derved udnytte graviditeten til at komme af med nogle hurtigt kg efterfølgende men nu må vi se hvordan det går hen af vejen.

Anmeld

17. marts 2013

HelloKitty2

Inden min første graviditet vejede jeg 44 kg. Da jeg havde født, og var kommet af med det overflødige vejede jeg 42 kg 

Vil gerne lige understrege at jeg altså ikke er ulækker tynd, jeg er bare ikke særlig høj 

Anmeld

17. marts 2013

LMX

Jeg vejede 85kg inden og 91kg da jeg fødte. Her næsten 5 uger efter siger vægten 80kg. Så jeg overvejer lige at nappe 3 baby'er mere og blive normalvægtig

Anmeld

17. marts 2013

morethanperfect

Med nummer 1. Vejede jeg 52 , med nr. 2. vejede jeg 58 .. 

Vejer nu 58

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.