Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg vejede 87 kg inden jeg blev gravid, startede så graviditeten med at tabe mig 5 kg, og kom først over startvægten omkring uge 30, og nu (40+1) vejer jeg 92 kg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mitallerstørsteønske skriver: Min BMI ligger vist på 30,5 eller lign. Jeg er ca. 10-15 kg fra ideal vægt, men grunden til at min læge har sagt at jeg ikke bør tage mere på, er at jeg har en gammel fraktur på ryggen i lænden, og han derfor er bange for, at der kan komme problemer med det, når jeg bliver gravid en dag, hvis jeg også har for mange kilo på kroppen i forvejen. Eller synes han ikke at jeg skulle have problemer. Det skal siges at min muskulatur, er blevet målt til at være ca. 5 % da jeg var 5 år, (24 år. Stadig den samme) er større end normaliteten af kvinder med min højde, døjde og alder. så min læge at hvis jeg tabte 10 kg, ville alt være meget fornuftigt.
Min BMI ligger vist på 30,5 eller lign. Jeg er ca. 10-15 kg fra ideal vægt, men grunden til at min læge har sagt at jeg ikke bør tage mere på, er at jeg har en gammel fraktur på ryggen i lænden, og han derfor er bange for, at der kan komme problemer med det, når jeg bliver gravid en dag, hvis jeg også har for mange kilo på kroppen i forvejen. Eller synes han ikke at jeg skulle have problemer. Det skal siges at min muskulatur, er blevet målt til at være ca. 5 % da jeg var 5 år, (24 år. Stadig den samme) er større end normaliteten af kvinder med min højde, døjde og alder. så min læge at hvis jeg tabte 10 kg, ville alt være meget fornuftigt.
Oookay, jamen det lyder jo ganske fint alt sammen.
Jeg vejede 55 kg da jeg blev gravid, kom ned på 50,5 efter de første 4 mdr. af graviditeten, og endte med en vægt på 62 kg inden jeg fødte og kom efter fødslen ned på 57, og vejer nu 53.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128