Hvad vejede i da i blev gravide.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2013

Mutti2B

Jeg vejede 53kg. Tog 23kg på under graviditet og 5 måneder efter var jeg nede på 53kg igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2013

banana3

Mitallerstørsteønske skriver:

Hej tøsser igen

Jeg har læst at mange har bøvlet med vægten under graviditeten.
Spørgsmålet er bare, hvad i vejede da i blev gravide.? Og hvad i vejede efter graviditeten.?

Fordi min læge råder mig ikke til at tage mere på, hvis jeg skulle være gravid. og ja har helt sikkert for meget på hofterne, men er der fakta om at man får flere problemer, under graviditeten, med flere kilo på kroppen end hvad BMI råder til.

Jeg er I uge 17, vejer 57 og er spændt på hvad jeg vejer efter

Anmeld

13. februar 2013

baby012

Hej tøsser igen

Spørgsmålet er bare, hvad i vejede da i blev gravide.? Og hvad i vejede efter graviditeten.?

Fordi min læge råder mig ikke til at tage mere på, hvis jeg skulle være gravid. og ja har helt sikkert for meget på hofterne, men er der fakta om at man får flere problemer, under graviditeten, med flere kilo på kroppen end hvad BMI råder til.

Vejede 50 før graviditeten, 57 i slutningen.. 

Og 49 en uge efter fødslen  

Anmeld

13. februar 2013

Stjerneskud

Første gang vejede jeg 60 kg før og 57kg efter, anden gang vejede jeg 57 før og nogenlunde det samme efter.

Denne gang vejede jeg 56 kg inden jeg blev gravid. og det vejer jeg faktisk endnu på trods af jeg er 25 uger henne

Anmeld

13. februar 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Ved første graviditet vejede jeg 51 kg før tog 14 kg på under og efter fødsel vejede jeg 54 kg.
2 fødsel vejede jeg før 55 kg tog 10 kg på og efter fødsel svinger den mellem 56-58 kg

Anmeld

13. februar 2013

christina92

Hej tøsser igen

Jeg vejede 54 kg da jeg blev gravid, endte på lige knap 61 kilo da jeg fødte, og vejede 52 kg. ugen efter jeg havde født

Anmeld

13. februar 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Hej tøsser igen

Jeg vejede 60 kg inden jeg blev gravid og ved termin sagde vægten 85...
Da jeg havde født var den nede på 68, men har siden ligget og svinget omkring 75....

Anmeld

13. februar 2013

simone_jacobsen

Hej tøsser igen

Jeg vejede 84.2 inden min graviditet og tog omkring 13 kg på. I dag, 4 uger efter, er min vægt 83,6.

Anmeld

13. februar 2013

FF

Vejede 56 kg før jeg blev gravid  

vejer 61 nu i uge 30 så ved ikki hvor meget jeg komer til at tage på i vægt  

Anmeld

13. februar 2013

Kamulla

jeg vejede 53-54kg, nu vejer jeg alt mellem 55-58kg, kommer an på hvor ulækkert jeg lever... (man har vel sine perioder )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.