Amanda Stage skriver:
Ja det gør jeg, de 3 af dem. Den ene er familie, de andre er to tidligere veninder. Så kender dem rigtig godt og jeg ved også godt at de ikke er på kh, fordi det er nødvendigt. For mig er kh en midlertidig nødvendighed som jeg KUN ville komme på hvis jeg blev ramt af sygdom eller lignende. Sådan en mening ville gavne vores velfærd, hvis alle danskere havde den. Vi himler op om at vi skal spare på velfærden. Er det så ikke brand ærgerligt at det der er med til at ødelægge det?
Jeg tror på, at havde vi alle de samme ressourcer, så havde vi alle et perfekt liv, men sådan er livet bare ikke bygget op, og heldigvis for det, for så er vi nogle gange så heldige, at vi møder nogle mennesker, som giver os mulighed for, at opnå en forståelse for, at vi alle gør det bedste vi kan, ud fra der, hvor vi hver især er i livet

Så jeg er der i livet, hvor jeg tænker, at jeg er taknemmelig over de ressourcer jeg har, men er klar over, at ikke alle har de samme, og derfor kan have svært ved nogle ting, som for mig virker let.
Anmeld