Altså, den der SU

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.256 visninger
90 svar
29 synes godt om
10. februar 2013

Glad Giraf

Nu sidder jeg her og vil rigtig gerne læse til pædagog, og regner på livet løs...
Men kan sku ikke finde ud af det...

Så nu hører jeg jer

Jeg bor sammen med min kæreste og vi har et barn... Nogen der er i noget lign? Hvis ja, hvad får i ca udbetalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

come2

LilleLivasMor skriver:

Nu sidder jeg her og vil rigtig gerne læse til pædagog, og regner på livet løs...
Men kan sku ikke finde ud af det...

Så nu hører jeg jer

Jeg bor sammen med min kæreste og vi har et barn... Nogen der er i noget lign? Hvis ja, hvad får i ca udbetalt?

alm Su. ca. 5000 udb

Anmeld

11. februar 2013

Glad Giraf

come2 skriver:

alm Su. ca. 5000 udb

Uuuh det er ikk møj... er det med det der forsørger tillæg?

Anmeld

11. februar 2013

LilleLene

LilleLivasMor skriver:

Uuuh det er ikk møj... er det med det der forsørger tillæg?

Nej

du kan kun få dobbelt su lån

Anmeld

11. februar 2013

Glad Giraf

LilleLene skriver:

Nej

du kan kun få dobbelt su lån

Det kan jo dårligt lade sig gøre så

Sorry, men bliver sku så sur over at det bedre kan hænge sammen for mig hvis jeg går her hjemme og feder den på kontanthjælp, end hvis jeg bidrager med noget til samfundet og får en uddannelse, som vores regering så gerne vil have...

Anmeld

11. februar 2013

LilleLene

LilleLivasMor skriver:

Sorry, men bliver sku så sur over at det bedre kan hænge sammen for mig hvis jeg går her hjemme og feder den på kontanthjælp, end hvis jeg bidrager med noget til samfundet og får en uddannelse, som vores regering så gerne vil have...

Suk, jeg har det på samme måde, står i samme situation, skal på skole til september (hvis jeg kommer ind) og vi kan kun liiiiige få det til ta løbe rundt, eftersom jeg bliver nødt til at bruge min børneopsparing på at vi kan leve

Anmeld

11. februar 2013

TNBC

LilleLivasMor skriver:

På Su kan du have arbejde ved siden af studie, du må jo ikk tjene penge på kh.. jeg tror det er derfor at den er højere

Anmeld

11. februar 2013

Glad Giraf

Yurie skriver:

På Su kan du have arbejde ved siden af studie, du må jo ikk tjene penge på kh.. jeg tror det er derfor at den er højere

Ja det ved jeg, men må indrømme at jeg også gerne vil se min datter ind i mellem <3

Anmeld

11. februar 2013

LilleLene

Yurie skriver:

giver stadig ingen mening at man skal lave lektier, passer børn OG arbejde

Anmeld

11. februar 2013

louisevl

Ialt med su og su lån når du har barn kan du få omkring de 10.000 udbetalt :-)

Det er hårdt, men det er jo også det værd i sidste ende :-) Jeg er færdig som pædagog til sommer og har også barn og vi har alle 3 overlevet herhjemme indtil videre, men det har også været hårdt økonomisk nogle gange. Men har heldigvis haft vikarjob ved de steder, hvor jeg har været i praktik og det har jo givet lidt ekstra :-) Så det er jo også altid en mulighed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.