CH2012 skriver:
Nu bliver jeg lidt nysgerrig for at vide, hvad lægerne/jordmoderen sagde til, at du tabte sig så meget under graviditeten? Så de skævt til det eller? Jeg ved godt, at du skriver, at de synes det var fantastisk, at vægten ikk steg
Men derfor kan det jo godt være, at de ikke synes det var optimalt at decideret tabe sig...? Men det er måske okay, når vægten var hvad den var? 
De var meget positive over at min vægt faldt. Det var jo ikke 10 kg på 3 uger, men langsomt gennem hele graviditeten. Jeg tabte mig de første 4 kg i de første 3 måneder pga kvalme, og derefter tabte jeg mig egentlig først længere henne. Tabte 7 kg på 10 uger, så det er jo ikke vildt. Min vægt stod bare stille eller gik nedad, men intet drastisk.
Jeg var ikke på kur, det vil jeg godt lige understrege - jeg omlagde bare min kost totalt og spiste sundt og varieret - og så undlod jeg alt sukker og hvid brød - grunden til at jeg egentlig ændrede kostvaner skyldtes sukkersyge under graviditeten, og jeg vidste at jeg kunne ændre det ved kosten og ikke behøvede insulin.
Trods sukkersygen, så havde jeg en fantastisk graviditet. Ingen skavanker overhovedet og nød det i store drag - ikke tit man ser en gravid der er slankere end når de ikke er gravide hehe 
Anmeld