Tvillingemave 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Luna l

Miss Church skriver:

Tak søde 

Arg jeg tror nu alligevel at det bliver dig først Hvordan går det med dig? Stadig mange plukkeveer? 

I sidste uge og i denne uge har jeg faktisk haft det rigtig godt uden de store plukveer, så det er jo bare dejligt, så hvem ved måske vil hun slet ikke ud nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

I sidste uge og i denne uge har jeg faktisk haft det rigtig godt uden de store plukveer, så det er jo bare dejligt, så hvem ved måske vil hun slet ikke ud nu

Ej det var dejligt Så kan der komme lidt ro på igen  

Nej det er da ikke sikkert at HUN vil det 
Men jeg må sige at jeg er ved at være lidt utålmodig nu hehe

Anmeld

5. februar 2013

Luna l

Miss Church skriver:

Ej det var dejligt Så kan der komme lidt ro på igen  

Nej det er da ikke sikkert at HUN vil det 
Men jeg må sige at jeg er ved at være lidt utålmodig nu hehe

Det kan jeg godt forstå

om halv anden uge så er jeg klar til babys ankomst

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Luna l skriver:

Det kan jeg godt forstå

om halv anden uge så er jeg klar til babys ankomst

Så kan de bare komme an de små babyer

Anmeld

5. februar 2013

Dulgretz

Miss Church skriver:

Ja det er det! 

Hold da op det var mange. Vi var kun 5 

Er mændene med hos jer? Ved os, var det kun min kæreste som tog med. Hehe 

Ja, vi er en ordentlig flok

Cirka halvdelen har deres mænd med.. Jeg er også så heldig at min mand kan få fri fra arbejde hver gang, så han kan komme med.. Hvilket er meget godt, for min hjerne er stået af for længe siden

Din kæreste må da have følt sig lidt ved siden af, ene mand  Tror nu egentlig at mændene kunne få meget glæde af lige at snakke sammen, så det er lidt synd at de ikke alle er med...

Anmeld

5. februar 2013

morethanperfect

Miss Church skriver:

Hvor er det spændende! Selv om det jo ikke behøver betyde noget ift. fødsel.

Sank din mave meget inden dine fødsler? 

Ja det gjorde de ..

Med Noel sank min mave allerede i uge 34

Anmeld

5. februar 2013

blomst84

Sikke en flot mave !!  Den klær dig... Spændende hvornår tvillingerne kigger ud.. Har i fundet på navne? 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

Dulgretz skriver:

Ja, vi er en ordentlig flok

Cirka halvdelen har deres mænd med.. Jeg er også så heldig at min mand kan få fri fra arbejde hver gang, så han kan komme med.. Hvilket er meget godt, for min hjerne er stået af for længe siden

Din kæreste må da have følt sig lidt ved siden af, ene mand  Tror nu egentlig at mændene kunne få meget glæde af lige at snakke sammen, så det er lidt synd at de ikke alle er med...

Ja det må man da sige  

Ja det var en skam at det kun var ham der var med. Jeg tror hvert fald at det har været rigtig godt at vi begge har været med til det. Jeg tænker også - det er jo et fælles projekt, så selvfølgelig skal han da med Det ville han heldigvis også rigtig gerne 

Anmeld

5. februar 2013

Miss Church

morethanperfect skriver:

Ja det gjorde de ..

Med Noel sank min mave allerede i uge 34

Ihh det er spændende om der snart sker noget. Bare ikke lige nu hehe. Men snart. Bliver da helt utålmodig, når der lige pludselig sker sådan nogle ting

Anmeld

5. februar 2013

mariesmavse92

Miss Church skriver:

Hej alle i dejlige folk  

Lige en lille update fra mig og maven  
Vi skal til scanning på fredag og er simpelthen så spændt på at se hvor store pigerne er blevet! Håber de har vokset godt i de sidste 4 uger.

Jeg er begyndt at få flere og flere plukkeveer, som er begyndt at gøre ondt og være rigtig ubehagelige! Så tror kroppen er godt i gang med forberedelserne til en snarlig fødsel, selv om de gerne må bliver derinde i en måneds tid endnu 

Synes at maven er sunket en del i den sidste uge, så smider også lige et billede ind fra uge 32 (billedet med den gule top), så kan i jo lige sammenligne og se om i synes det samme  

WOW!!! Sikke en flot, stor mavse! Den må være tung at bære rundt på!!! ønsker dig held og lykke med den snarlige familieforøgelse (en masse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.