Miss-86 skriver:
Jeg har lige oprettet tråden https://www.baby.dk/debat/207570pi1/skruk/ny-update-paa-pb-eller----.aspx
Så sidder jeg og tænker om I har nogle råd, til hvad jeg kan gøre eller sige som kan hjælpe ham klar.. Vi har jo sat snakken på stand-by til april måned. Men han har sagt jeg gerne må snakke om det, for han ved det betyder meget for mig.
Spørger derfor jer, ad om I har nogle råd.
Jeg har oprettet denne tråd i KUN FOR MÆND https://www.baby.dk/debat/207353pi1/kun-for-faedre/kaere-maend-hjaelp-mig-.aspx
Men det gav intet resultat!
Min kæreste vil gerne læse lidt om andre mænd's historie/tanker før og efter baby, men det er simpelthen ikke noget jeg kan finde. Har søgt på Google.
Øv en træls situation

Jeg sagde til min mand da vi fandt sammen, at jeg ville have børn tidligt. Jeg ved ikke helt hvor meget han lagde i det, men han accepterede det dengang, og vi blev kærester.
Vi havde snakket om at begynde på PB da jeg var på sidste år på gymnasiet, men på det tidspunkt stod vi i en situation, hvor manden ikke havde fundet ud af uddannelse, og fremtiden og økonomien var lidt usikker. Derfor blev det ikke til noget der. Da der så var styr på det hele et lille års tid senere, var jeg klar og sagde det til manden. Han sagde han ikke var klar og at han syntes vi begge skulle have uddannelse inden ( for hans vedkommende 2 år senere, for mit vedkommende 4 år senere) dertil sagde jeg, at det kunne jeg ikke vente på, når vi én gang havde haft en aftale, som ikke blev overholdt. Vi havde økonomien og pladsen til at udvide familien. Manden gik i et par dage og kom så selv og sagde, at så måtte vi tage det som det kom.
Jeg stoppede på p-piller og vi begyndte på PB. Nu har vi forsøgt i 16 måneder og manden er faktisk den der går mest op i det. Han glæder sig så meget til at blive far.
Jeg ved ikke hvordan han har det når det engang lykkes for os, men lige nu er han klar.
Men hvordan man får sin mand til at blive klar kan jeg ikke hjælpe dig med. Det er jo kun ham der kan blive klar. Håber I finder en løsning der er til at leve med for jer begge
Anmeld