Karla skriver:
Ja, det er ufatteligt stort synes jeg. Vi har lige besluttet, at vi skal velsignes i kirken her til sommeren 2014. Så sagde jeg, at det ville være lidt specielt, hvis nu det lykkes os at blive gravide, så jeg var gravid til den dag, så kunne jeg ikke få lige den kjole jeg drømte om. Så sagde manden, hvis du er gravid den dag, vil det være det mest fantastiske i hele verden, og du vil være den smukkeste, hvis du også har vores barn i maven på den dag. Blev helt rørt!
så ved jeg han mener det
Nej det er vi ikke. Jeg har haft en GUL, en SA og en BIO. Og jeg er også startet på at få HPV-vaccinen, hvor vi så fortsætter med at forsøge, og hvis ikke det lykkes inden jeg er færdig skal vi til lægen og finde ud af, hvad vi skal.
Ja, det er ikke sjovt, når man har sat sig det i hovedet. Det er svært at sluge. Men håber din kæreste snart er klar! 

Jeg forstår godt, hvor frustreret du må være, men for din egen skyld, så ikke mere presseri!!
Da jeg var 16 år (snart 7 år siden), der var jeg bare sikker på, at jeg skulle have børn tidlig og ih åh alt var bare fint.. Jeg bliver 23 om en måned, så det er stadig "tidlig", men havde jeg fået børn med nogle af mine eks kærester, så ved jeg virkelig ikke hvor i verden jeg havde været i dag.. Den dag jeg stod med positiv test, i juni 2012, der blev jeg skrækslagen, tankerne kørte på om jeg selv var klar overhovedet, og om min kæreste overhovedet ønskede barn med mig lige nu..
Vi var blevet enige om i vinteren 2011, at jeg skulle smide p-pillerne når min pakke var færdig, som var omkring jul det år.. Det gjorde jeg, og i starten var vi begge totalt opsat på, at det hele bare skulle gå pisse stærkt og jeg bare skulle være gravid med det samme! Lige da jeg testede positivt havde vi lidt knas i forholdet, men alle mine sure tanker og alt det forsvandt som dug for solen, og vi har, dejligt nok, ikke haft ét eneste problem siden.. Udover mit hidsige temperament grundet hormonerne (siger vi
)