Vi har begge to fra start af været enige om at vi gerne ville have børn, og også at vi ikke skulle vente alt for længe inden det skete, men i starten af vores forhold var det min kæreste der pressede lidt på, men der var jeg ikke klar, og det fandt han også hurtigt ud af at han heller ikke var.
Så efter vi havde været sammen i halvandet år ca, var det mig der var klar, men det var han stadig ikke helt. Vi blev ved med at sætte et ca. tidspunkt på hvornår vi skulle i gang, men han blev ved med at udskyde det. foråret 11 blev vi enige om at vi skulle gå i gang oktober 12. Så tog min kæreste lige i militæret et par måneder, og da han kom hjem var han mere end klar til at gå igang med pb

Vi kom så til at starte lidt tidligere, og gik allerede igang juni 12

Nu er vi så 10+4 henne, og glæder os til at møde vores vidunder

Men jeg tror det er rigtig vigtigt at undgå at presse manden. Jeg tror at oplevelsen er det større når begge parter har lige mange positive følelser med i det. Jeg er i hvert fald glad for at min kæreste selv nåede frem til at være klar
Det eneste råd jeg kan give er at giv det tid, selvom det er ufattelig hårdt, når det er noget af det eneste man ønsker

Undskyld at det blev lidt langt
Anmeld