Ny Up-Date på PB eller ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
22 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

Miss-86

Jaa som I der har fulgt mig jo ved, så er jeg jo totalt skruk.. Og hidtil har min kæreste SLET ikke været klar..
Jeg er igang med at få HPV-vaccinen og skal have min 3. og dermed sidste vaccine her sidst i April.

Vi har derfor besluttet at sætte snakken om PB lidt på Stand-by (da man jo ikke kan få vaccinen, hvis man er gravid), mest sådan at min kæreste kan få lidt 'fred' omkring det også har han lovet mig, at gøre alt hvad han kan for at blive klar.
Da vi havde denne snak, viste jeg ham den liste jeg har lavet med ustyr til bebs og jeg viste ham min liste med forslag på navne, det tog han pænt og navnene der sagde han at drengenavnene var bestemt ikke nogle der kunne komme på tale - Det var jeg da glad for at han sagde, det (synes jeg) viser lidt at han da alligevel har en mening om tingene..

Jeg tager alligevel hatten af for ham, da jeg i 1 år har periodevis flippet ud og sagt at jeg ikke ville vores forhold mere, hvis han ikke snart kunne blive klar..
Men det er helt klart fordi vi elsker hinanden, at det har holdt
VI HAR DET BARE SÅ FANTASTISK SAMMEN NU OG HAR VI HAFT LÆNGE 

Jeg har besluttet mig for at jeg må vente på ham!! Det er jo HAM jeg elsker og HAM som skal være far til mine børn

Ja, så det var lidt fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

BigHope13

Dejligt at i finder ud af det
det kan være hårdt når man ikke kan blive enige om starttidspunktet og man kan blive helt gal og irriteret over at han ikke har samme behov og tankegang som en selv hvad angår baby planer.
Men du har fat i det helt rigtige, det er ham du elsker og så må man blot vente på at han så også kan blive klar.
for at han snart finder ud han snart kommer frem til noget og i det snart kan komme igang

Anmeld

1. februar 2013

Miss-86

BigHope13 skriver:

Dejligt at i finder ud af det
det kan være hårdt når man ikke kan blive enige om starttidspunktet og man kan blive helt gal og irriteret over at han ikke har samme behov og tankegang som en selv hvad angår baby planer.
Men du har fat i det helt rigtige, det er ham du elsker og så må man blot vente på at han så også kan blive klar.
for at han snart finder ud han snart kommer frem til noget og i det snart kan komme igang

Ja, hvor har det taget mig længe at komme frem til at jeg skal/vil vente på ham.. Håber bare ikke at det bliver ÅR det drejer sig om!

Puuh, det har været et frustrerende år, og hvor har jeg grædt meget, råbt af ham, været gal, sagt han skulle flytte, Øv altså - Det tror jeg heller ikke har hjulpet ham i retningen af PB!

Anmeld

1. februar 2013

Anonym2013

Miss-86 skriver:

Jaa som I der har fulgt mig jo ved, så er jeg jo totalt skruk.. Og hidtil har min kæreste SLET ikke været klar..
Jeg er igang med at få HPV-vaccinen og skal have min 3. og dermed sidste vaccine her sidst i April.

Vi har derfor besluttet at sætte snakken om PB lidt på Stand-by (da man jo ikke kan få vaccinen, hvis man er gravid), mest sådan at min kæreste kan få lidt 'fred' omkring det også har han lovet mig, at gøre alt hvad han kan for at blive klar.
Da vi havde denne snak, viste jeg ham den liste jeg har lavet med ustyr til bebs og jeg viste ham min liste med forslag på navne, det tog han pænt og navnene der sagde han at drengenavnene var bestemt ikke nogle der kunne komme på tale - Det var jeg da glad for at han sagde, det (synes jeg) viser lidt at han da alligevel har en mening om tingene..

Jeg tager alligevel hatten af for ham, da jeg i 1 år har periodevis flippet ud og sagt at jeg ikke ville vores forhold mere, hvis han ikke snart kunne blive klar..

Jeg har besluttet mig for at jeg må vente på ham!! Det er jo HAM jeg elsker og HAM som skal være far til mine børn

Ej hvor er det fedt at læse. Så kan man da sige, at i er et skridt tættere på. 

forat i kan komme igang efter den 3. vaccine. 

Det da oss virkelig godt, at du er mere afslappet i forhold til det nu så. 

Anmeld

1. februar 2013

Miss-86

sille13 skriver:

Ej hvor er det fedt at læse. Så kan man da sige, at i er et skridt tættere på. 

forat i kan komme igang efter den 3. vaccine. 

Det da oss virkelig godt, at du er mere afslappet i forhold til det nu så. 

Jaa det kan man godt sige vi er..
Så behøver han heller ikke gå og tænke på, hvornår jeg får et flip igen, Stakkels ham ..

Tak, håber det hjælper og vi kan komme igang efter 3. vaccine

Anmeld

1. februar 2013

Anonym2013

Miss-86 skriver:

Jaa det kan man godt sige vi er..
Så behøver han heller ikke gå og tænke på, hvornår jeg får et flip igen, Stakkels ham ..

Tak, håber det hjælper og vi kan komme igang efter 3. vaccine

Ja det jo det. De mænd har det sku ikke altid nemt med os kvinder 

Anmeld

1. februar 2013

Miss-86

sille13 skriver:

Ja det jo det. De mænd har det sku ikke altid nemt med os kvinder 

Nej BESTEMT ikke .. Men de kan jo ikke leve uden os

Anmeld

1. februar 2013

Anonym2013

Miss-86 skriver:

Nej BESTEMT ikke .. Men de kan jo ikke leve uden os

Haha nej. Og vi kan ikke leve uden dem 

Anmeld

1. februar 2013

Miss-86

sille13 skriver:

Haha nej. Og vi kan ikke leve uden dem 

Nemlig

Anmeld

4. februar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Hvor lyder det godt, at I har haft en god samtale og er blevet enige, så kommer der da mere ro på, skønt. 

Lyder dejligt at I har det rigtig godt sammen og er blevet enige om at det skal være jer to  

For at I kan komme igang efter din sidste vaccine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.