Jaa som I der har fulgt mig jo ved, så er jeg jo totalt skruk.. Og hidtil har min kæreste SLET ikke været klar..
Jeg er igang med at få HPV-vaccinen og skal have min 3. og dermed sidste vaccine her sidst i April.
Vi har derfor besluttet at sætte snakken om PB lidt på Stand-by (da man jo ikke kan få vaccinen, hvis man er gravid), mest sådan at min kæreste kan få lidt 'fred' omkring det også har han lovet mig, at gøre alt hvad han kan for at blive klar.
Da vi havde denne snak, viste jeg ham den liste jeg har lavet med ustyr til bebs og jeg viste ham min liste med forslag på navne, det tog han pænt og navnene der sagde han at drengenavnene var bestemt ikke nogle der kunne komme på tale - Det var jeg da glad for at han sagde, det (synes jeg) viser lidt at han da alligevel har en mening om tingene..
Jeg tager alligevel hatten af for ham, da jeg i 1 år har periodevis flippet ud og sagt at jeg ikke ville vores forhold mere, hvis han ikke snart kunne blive klar..
Men det er helt klart fordi vi elsker hinanden, at det har holdt 
VI HAR DET BARE SÅ FANTASTISK SAMMEN NU OG HAR VI HAFT LÆNGE 
Jeg har besluttet mig for at jeg må vente på ham!! Det er jo HAM jeg elsker og HAM som skal være far til mine børn 
Ja, så det var lidt fra mig 
Anmeld