Lidt ked, over veninde's kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

PB er Projekt Baby

Nej, lige på det punkt synes jeg nu heller ikke lige hun skulle have sagt sin mening..

Hmm.. undskyld jeg lige ser det lige ud, men det lyder godt nok som om hun har ret meget ondt i røven over det! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

Selvom hun siger hun er glad for aldrig at have fået børn, så tror jeg helt bestemt inderst inde at de fleste kvinder ville ønske bare et barn! Det er jo nemt nok at sige i eget forsvar at man er glad for det. 

Jaaa, det har du helt ret i ..

Hun siger også hun engang ønskede barn, blev også gravid, men måtte have fjernet det pga. komplikationer..
Så ja ønsket om barn har jo engang været der!

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

Jaaa, det har du helt ret i ..

Hun siger også hun engang ønskede barn, blev også gravid, men måtte have fjernet det pga. komplikationer..
Så ja ønsket om barn har jo engang været der!

årh der har du svaret! Det er self. synd for hende, men det refærdiggør bestemt ikke hendes måde at tackle jeres projekt på! 

Anmeld

27. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Miss-86 skriver:

Øv, Øv - Hidtil har min kæreste ikke været klar til PB!

Min veninde siger så til mig igår, at hun ikke tror vi får børn..
Hmm, bliver jo ked af det, når hun siger sådan, jeg siger det dog ikke til hende.
Men min kæreste vil jo gerne have børn, han kan gode lide dem og er god med børn..
Bliver bare endnu mere frustreret over sådan en kommentar og synes faktisk det er rigtig tarveligt sagt!

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Svigermor har sagt det samme til mig! Har dog et barn med kæresten i forvejen, men vil jo gerne have en til. Svigermor har altid plaget sine svigedøtre om børnebørn, og da vi så sad og snakkede om det en dag vende hun pludselig på en tallerken og blev spydig mod mig. Ved ikke lige hvad der går af folk? synes du skal fortælle din veninde at det sårer dig når hun siger sådan.

Anmeld

27. januar 2013

pcoramt

Miss-86 skriver:

Øv, Øv - Hidtil har min kæreste ikke været klar til PB!

Min veninde siger så til mig igår, at hun ikke tror vi får børn..
Hmm, bliver jo ked af det, når hun siger sådan, jeg siger det dog ikke til hende.
Men min kæreste vil jo gerne have børn, han kan gode lide dem og er god med børn..
Bliver bare endnu mere frustreret over sådan en kommentar og synes faktisk det er rigtig tarveligt sagt!

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Synes godt nok det var ondt sagt fra din veninde.. Jeg synes du skal sige til hende at du er ked af hendes kommentar.

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

Hmm.. undskyld jeg lige ser det lige ud, men det lyder godt nok som om hun har ret meget ondt i røven over det! 

Ja, bare utroligt at man kan få sig selv til at sige sådan!

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Nej så absolut ikke og slet ikke fra dem der sku støtte en.

Nej, nemlig!

ØV!

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

årh der har du svaret! Det er self. synd for hende, men det refærdiggør bestemt ikke hendes måde at tackle jeres projekt på! 

Nej, det vil jeg også mene! Sådan noget kunne hun holde for sig selv!

Havde slet ikke tænket over grunden til at hun sagde det! Man Øv hvor var det sårende!

Anmeld

27. januar 2013

Miss-86

sommerbarn<3 skriver:

Svigermor har sagt det samme til mig! Har dog et barn med kæresten i forvejen, men vil jo gerne have en til. Svigermor har altid plaget sine svigedøtre om børnebørn, og da vi så sad og snakkede om det en dag vende hun pludselig på en tallerken og blev spydig mod mig. Ved ikke lige hvad der går af folk? synes du skal fortælle din veninde at det sårer dig når hun siger sådan.

Øv, hvor er det altså bare ondt at sige sådan! Det gør sku ondt!
De tænker sig sku ikke om.

Ja, må se om jeg får sagt det til hende.

Anmeld

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

Nej, det vil jeg også mene! Sådan noget kunne hun holde for sig selv!

Havde slet ikke tænket over grunden til at hun sagde det! Man Øv hvor var det sårende!

Ja jeg kan i hvert fald godt forstå du er såret! Det var også meget tarveligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.