Lidt ked, over veninde's kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Så problemet er sådan set at I er jævnaldrende.  Det er jo absolut ikke unormalt at en pige på din alder får børn, men der er vist ikke så mange fyre på den alder, der endnu er klar til det store skridt. Eller jo, det er der jo nok, men det er i hvert fald lige så normalt at de ikke er, og det kan man jo ikke rigtig påtvinge dem.

Hvad siger han, når du spørger ind til det? Siger han, at han ikke er klar, men nok skal blive det, eller afviser han bare tanken? Kan I komme frem til et kompromis? Hvis han f.eks. mener, han er mere klar om et par år, og du så siger at I kan mødes på midten og gå i gang om et år? Samtidig er det også vigtigt at gøre det klart, du ikke vil finde dig i, han bare holder dig hen, men det er også farligt at presse ham, for så kan det være han stejler og aldrig bliver klar. Hvis du brændende ønsker dig børn, men han ikke gør, kan det jo godt være, I skal gå hver sin vej. Jeg synes faktisk, det er super svært at råde dig, fordi der er mange facetter at tage hensyn til. Også hvor længe I har været sammen, og om han tidligere har givet udtryk for, han ikke ville have børn osv osv...

Han VIL gerne have børn, han siger også at han gerne vil have dem med mig.. Og det tror jeg på!

Vi har snart været sammen i 9 år...
Jamen han lovede mig jo at vi skulle være startet på PB sep-12, men dette kunne han ikke da vi kom dertil. Han følte sig ikke klar..
Såå det med kompromis, har jeg prøvet. Han kan ikke, når vi kommer til dagen.. Han er ikke afvisende overfor at få børn, men bare ikke klar..
Jaa, så jeg synes det er svært!! Han siger han ville ønske han var klar og han siger at hvis jeg blev gravid ved et uheld, så ville han beholde barnet og blive!! Ja, så det er lidt mixede signaler!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Han VIL gerne have børn, han siger også at han gerne vil have dem med mig.. Og det tror jeg på!

Vi har snart været sammen i 9 år...
Jamen han lovede mig jo at vi skulle være startet på PB sep-12, men dette kunne han ikke da vi kom dertil. Han følte sig ikke klar..
Såå det med kompromis, har jeg prøvet. Han kan ikke, når vi kommer til dagen.. Han er ikke afvisende overfor at få børn, men bare ikke klar..
Jaa, så jeg synes det er svært!! Han siger han ville ønske han var klar og han siger at hvis jeg blev gravid ved et uheld, så ville han beholde barnet og blive!! Ja, så det er lidt mixede signaler!

Ja den slags beskeder er da kun til at blive forvirret over.  Men det lyder i hvert fald i det mindste ikke til at din veninde har ret. Han skal da nok blive klar... på et tidspunkt. Så handler det vel mere om, om du kan vente. Det værste må næsten være uvisheden om hvor længe du kan komme til at vente...

Anmeld

29. januar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Ja den slags beskeder er da kun til at blive forvirret over.  Men det lyder i hvert fald i det mindste ikke til at din veninde har ret. Han skal da nok blive klar... på et tidspunkt. Så handler det vel mere om, om du kan vente. Det værste må næsten være uvisheden om hvor længe du kan komme til at vente...

Nej, jeg ved også at vi nok skal få børn..
Jeg kan love dig for at ventetiden er HÅRD!! Især, når vi egentlig havde aftalt at skulle starte i sep-12.. ØV!!
Håber bare han snart bliver det, for det er sådan set også ret hårdt for forholdet

Anmeld

2. februar 2013

AnthonsMor

Miss-86 skriver:

Øv, Øv - Hidtil har min kæreste ikke været klar til PB!

Min veninde siger så til mig igår, at hun ikke tror vi får børn..
Hmm, bliver jo ked af det, når hun siger sådan, jeg siger det dog ikke til hende.
Men min kæreste vil jo gerne have børn, han kan gode lide dem og er god med børn..
Bliver bare endnu mere frustreret over sådan en kommentar og synes faktisk det er rigtig tarveligt sagt!

Ville bare ud med det!
Tak fordi I læste med.

Det er da en køn veninde du har dig.. Sikke noget at sige!

Nu har jeg lige skrevet en laaaaaang besked til din anden tråd, så gør den her kort

Det kommer en dag, bare vent og se!

Anmeld

4. februar 2013

Miss-86

Martsbaby skriver:

Det er da en køn veninde du har dig.. Sikke noget at sige!

Nu har jeg lige skrevet en laaaaaang besked til din anden tråd, så gør den her kort

Det kommer en dag, bare vent og se!

Ja, dejlig veninde..
Okay, jeg læser lige den anden så

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

Jeg begynder efterhånden mere og mere og tro på min veninde's kommentar

*SUK*

Anmeld

6. april 2013

2013anonym

Miss-86 skriver:

Jeg begynder efterhånden mere og mere og tro på min veninde's kommentar

*SUK*

Hej... 

Nu har jeg efterhånden fuldt dig længe herinde. 

Må jeg evt. skrive en PB til dig? 

Anmeld

6. april 2013

Miss-86

Hopes 2013 bringes more succes skriver:

Hej... 

Nu har jeg efterhånden fuldt dig længe herinde. 

Må jeg evt. skrive en PB til dig? 

Ja, det må du ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.