Lidt ked, over veninde's kommentar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Hun kom ikke med nogen egentlig begrundelse, men hun tror aldrig han bliver klar (tror jeg nu heller ikke), men så er det vel derfor hun sagde sådan!

Jaa, jeg ved ikke om jeg får sagt det til hende. Synes det er så svært sådan noget! Og især fordi jeg vil blive så ked af det over at skulle snakke om PB, når han ikke vil.

Ja okay, så er det nok derfor. Men det er altså stadig ik sødt sagt, hun kunne da have formuleret det sødere og følt efter om du måske havde de tanker selv.. 

Ja kender det alt for godt, det er så svært at få sagt. Men ville nok være en god ide, især når det sårede dig så meget. Men forstår dig godt, når det gør så ondt det emne. 

Har selv været ude for en stor misforståelse, men da vi så endelig fik snakket ud, ja så var det rigtig rart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Ja okay, så er det nok derfor. Men det er altså stadig ik sødt sagt, hun kunne da have formuleret det sødere og følt efter om du måske havde de tanker selv.. 

Ja kender det alt for godt, det er så svært at få sagt. Men ville nok være en god ide, især når det sårede dig så meget. Men forstår dig godt, når det gør så ondt det emne. 

Har selv været ude for en stor misforståelse, men da vi så endelig fik snakket ud, ja så var det rigtig rart.

Ja, det kan godt være, det var det som gjorde at hun sagde sådan!

Prøv at læs, hvad Miss Kat har svaret, jeg synes egentlig det lyder ret fornuftigt det hun skrev.. tror jeg vil lade emnet ligge!

Anmeld

28. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Ja, det kan godt være, det var det som gjorde at hun sagde sådan!

Prøv at læs, hvad Miss Kat har svaret, jeg synes egentlig det lyder ret fornuftigt det hun skrev.. tror jeg vil lade emnet ligge!

Ja det synes jeg også, det lyder som en fornuftig forklaring. 

Anmeld

28. januar 2013

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Tak, jeg kan sagtens forstå og se det du skriver..
Det er dejligt at andre kommer med deres meninger.

Kan godt være du har ret, jeg har aldrig tænkt over at hun faktisk ER såret over aldrig at have fået dette barn. Men mest fordi hun, når vi kommer ind på emnet pointerer at hun er glad for at det gik som det gjorde!
- Hun siger selv at hun glæder sig til hun en dag skal gå med barnevogn (når vi får barn), men nu må vi se hvad der sker til den tid.

Tak fordi du lige 'åbnede' mine øjne og forberedte mig på, hvad der evt. kan ske til den tid ..

Jeg er jo ikke noget orakel, så det er ikke sikkert, jeg har ret, men det kan være meget godt at se på tingene med andre øjne, før man reagerer.

Held og lykke både med veninden og ham manden, der vist snart skal sparkes lidt i gang.

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Jeg er jo ikke noget orakel, så det er ikke sikkert, jeg har ret, men det kan være meget godt at se på tingene med andre øjne, før man reagerer.

Held og lykke både med veninden og ham manden, der vist snart skal sparkes lidt i gang.

Nej, men kan sagtens se det, når du skriver det.. 
Rart at andre udefra lige kommer med hvad de tænker ..

Jo tak Men det der med at sparke ham igang, det er sku svært.
Nogle råd? Har sparket og sparket, intet virker!!!

Anmeld

28. januar 2013

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Nej, men kan sagtens se det, når du skriver det.. 
Rart at andre udefra lige kommer med hvad de tænker ..

Jo tak Men det der med at sparke ham igang, det er sku svært.
Nogle råd? Har sparket og sparket, intet virker!!!

Nej, jeg synes det er en svær problemstilling. Hvis du er fra 86, er du jo ikke så gammel endnu, men det er jo ligemeget hvis ønsket om børn er der. Men hvor gammel er han?

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Miss Kat skriver:

Nej, jeg synes det er en svær problemstilling. Hvis du er fra 86, er du jo ikke så gammel endnu, men det er jo ligemeget hvis ønsket om børn er der. Men hvor gammel er han?

Nej, det er jo det .. Havde nu altid forestillet mig jeg ville have mit første barn inden jeg var 25 år.. Det nåede jeg ikke, så satte jeg det til 27 år, det når jeg så heller ikke

Han er 27 år..

Anmeld

28. januar 2013

Gaia

Din veninde mangler godt nok lidt empati! Det var ufølsomt sagt og måske skulle din veninde lige prøve at sætte sig i dit sted før hun snakker. Selvf. Skal du nok få børn når du ønsker det så meget...spørgsmålet er bare, bliver det med din nuværende kæreste??

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Gaia skriver:

Din veninde mangler godt nok lidt empati! Det var ufølsomt sagt og måske skulle din veninde lige prøve at sætte sig i dit sted før hun snakker. Selvf. Skal du nok få børn når du ønsker det så meget...spørgsmålet er bare, bliver det med din nuværende kæreste??

Ja, lige den kommentar, var ikke så medfølende.. Eller hvad man skal sige!

Jeg håber inderligt, det er med min nuværende kæreste, da jeg self elsker ham overalt på jorden og vi har været sammen i snart 9 år.. Samt det har vi været en masse igennem, så håber det virkelig

Anmeld

28. januar 2013

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Nej, det er jo det .. Havde nu altid forestillet mig jeg ville have mit første barn inden jeg var 25 år.. Det nåede jeg ikke, så satte jeg det til 27 år, det når jeg så heller ikke

Han er 27 år..

Så problemet er sådan set at I er jævnaldrende.  Det er jo absolut ikke unormalt at en pige på din alder får børn, men der er vist ikke så mange fyre på den alder, der endnu er klar til det store skridt. Eller jo, det er der jo nok, men det er i hvert fald lige så normalt at de ikke er, og det kan man jo ikke rigtig påtvinge dem.

Hvad siger han, når du spørger ind til det? Siger han, at han ikke er klar, men nok skal blive det, eller afviser han bare tanken? Kan I komme frem til et kompromis? Hvis han f.eks. mener, han er mere klar om et par år, og du så siger at I kan mødes på midten og gå i gang om et år? Samtidig er det også vigtigt at gøre det klart, du ikke vil finde dig i, han bare holder dig hen, men det er også farligt at presse ham, for så kan det være han stejler og aldrig bliver klar. Hvis du brændende ønsker dig børn, men han ikke gør, kan det jo godt være, I skal gå hver sin vej. Jeg synes faktisk, det er super svært at råde dig, fordi der er mange facetter at tage hensyn til. Også hvor længe I har været sammen, og om han tidligere har givet udtryk for, han ikke ville have børn osv osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.